لس آنجلس تهران و شعار آن

16 November 2018 - 23:49

دزد ها نباید تو فیلم ها بمیرن این یه قانونه

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس) ، در آخرین روزهای نخستین هفته اکران فیلم “لس آنجلس تهران” که ساخته تینا پاکروان است و فیلمی است در ژانر کمدی که در همین هفته نخست توانسته است با استقبال زیاد مخاطبان رو به رو شود و موفق به کسب رتبه دوم در فروش افتتاحیه باشد

عوامل این فیلم هم در تهران و هم در لس آنجلس برای ادامه فیلمبرداری رفته بودد و فقط در این لوکیشن ها فیلمبرداری انجام شده بود.

این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان است و نویسندگی آن به صورت مشترک توسط تینا پاکروان و آنالی اکبری انجام شده اس و .محصول سال ۹۶ است و همچنین مجید خادمیان جلوه‌های ویژه بصری “لس آنجلس- تهران” را انجام داد.

بازیگران فیلم و عوامل فیلم به ترتیب به این صورت هستند:

پرویز پرستویی، مهناز افشار، ماهایا پطروسیان، ژوبین رهبر، شیرین یزدان‌بخش، زهیر یاری، بانی ‌پال شومون، علی جناب و گوهر خیراندیش

سایر عوامل «لس آنجلس- تهران» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، تدوین: بهزاد مصلح، صدابردار: امین میرشکاری، موسیقی: کارن همایونفر، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: مرجان شیرمحمدی، مدیران تولید: مهدی چراغی و روزبه گیلانی، دستیار اول کارگردان: مجتبی وحیدی، منشی صحنه: سحر عقیقی، نور: پارسا مجد، مدیران تدارکات: حامد آزادی و آرش مجتهدپور، عکاس: احمدرضا شجاعی، تصویربردار پشت صحنه: معصومه صالح‌بیگی، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیرخان، مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ، دستیار دوم کارگردان: رضا عزیزی، گروه کارگردانی: آیدا اورنگ، دستیار اول فیلمبردار: بهمن نادیاب و داود محمدی، گروه فیلمبرداری: پیمان وعدتی، سجاد براتی، محمد علی راحت، حسین عسگری، آرسام زمانی، با تشکر از احسان رفیعی جم، مهدی رجبی، امیر نری‌موسایی، مسئول دوربین: کاظم فرامرزی، دستیار تدوین: سیمین آل علی. مجریان گریم: رضا باباپور، الهام فراخی، دستیاران گریم: نادر ناصرزاده، یاسمن ادیبی، دستیاران صدا: رضا صالحی، ابوالفضل جمشیدی، دستیار اول صحنه: حمید عامری، مدیر صحنه: فرشاد مهد یادگار، دستیاران لباس: نسرین لطیفی، کتایون فربود، دستیاران تدارکات: امید چراغی، سعید صاحبی، حسین سرمدی، رضا بنوال، علی دانش، همیاران تدارکات: میثم فرخی، آرمان پای مرد.

این فیلم حواشی زیادی با خود به همراه داشت و بازیگران این فیلم واکنش‌های زیادی نسبت به آن نشان دادند. از جمله یکی از واکنش‌ها، توسط پرویز پرستویی بود که در صفحه اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد. متن این پست به قرار زیر بود:

پرویز پرستویی این طور گفت: “نقدها صادقانه نیست، شمشیر را از رو بستند.”

این فیلم که اکران آن از نیمه دوم مهر ماه سال ۹۷ آغاز گردیده بود ساخته و اثر جدید تینا پاکروان است که همراه با نقش آفرینی پرویز پرستویی و مهناز افشار است. تهیه کنندگی این فیلم سینمایی به صورت مشترک بر عهده تینا پاکروان و علی حسینی است. فیلمنامه این فیلم نیز به صورت مشترک توسط تینا پاکروان و آنالی اکبری نوشته شده است. فیلمبرداری فیلم «لس آنجلس- تهران» در ایران و امریکا انجام شده است و ژانری کمدی دارد.

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)،  پرویز پرستویی بازیگر فیلم سینمایی “لس آنجلس تهران” که به تازگی این فیلم در سینما های کشور اکران شده است در واکنش به نقد هایی که توسط مخاطبان پس از مشاهده این فیلم در فضای مجازی و در برخی از رسانه ها رخ داده است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این طور نوشت:

“حدود نیم قرن در عرصه هنر خدمت کردم و در طول سال هم پیشنهادات کاری زیادی داشتم. ولی به لحاظ احترامی که برای مخاطب قائل بودم تن به هر کاری ندادم و در هر کاری هم که حضور داشتم با اعتقاد پذیرفتم وتا کنون صرفا برای پول کارنکردم و در بازتاب کارهایی که حضور داشتم خود را از هرحیث سهیم دانستم ،چه خوب و چه بد
“لس آنجلس تهران” هم جزو همان کارهایی بوده که نه برای رفاقت بلکه با اعتقاد براین که بتوانیم یک فیلم مفرح و شاد (مهاجرت برعکس) با حفظ احترام برای شما عزیزان بسازیم ،پذیرفتم. و این را در این سالیان آموختم که اثری که ساخته میشود شما میتوانید نظر بدهید؛ چه دوست داشته باشید وچه دوست نداشته باشید، منتقدین محترم هم همینطور. ولی متاسفانه بعضا نقدها صادقانه نیست که هیچ بلکه شمشیر از رو بستن است. وگرنه همه عزیزانی که دراین فیلم حضور دارند نقد پذیرند
بنده همه نظرات مردم وبعضی از منتقدان را دنبال میکنم. ایمان دارم و باور داشته باشید هیچ یک از هنرمندان این فیلم کیسه برای ثروت اندوزی ندوخته اند وهیچکس هم نمیخواهد شما را وادار کند که حتما و باید از این فیلم استقبال کنید. نظر صادفانه شما برای همه ما پذیرفتی است ولی با انصاف نه کینه شخصی و …”

دیگر واکنش انتقادی توسط مهناز افشار بود که در مقابله با حمله تند ۲۰:۳۰ به فیلم “لس آنجلس تهران” بود که او نیز در در صفحه اینستاگرام خود پستی را مبنی بر پاسخ به این انتقاد منتشر کرد. متن پست به شرح زیر بود:

از این انتقاد ممنونم چون مطمئن شدم فیلم خوبی است!
مهناز افشار به انتقاد بی‌وقفه بخش خبری ۲۰:۳۰ از فیلم «لس‌آنجلس تهران» واکنش نشان داد.
. مهناز افشار بازیگر فیلم «لس‌آنجلس تهران» ساخته تینا پاکروان، فیلمی از گزارش شب گذشته بخش خبری ۲۰:۳۰ را که به انتقاد از این فیلم پرداخته بود، در اینستاگرام خود منتشر کرد و درباره آن نوشت: «بعید می‌دونم در هیچ یک از برنامه‌های رسانه ملی، اینقدر پشتکار در جهت تبلیغات منفی و پر غرض در مورد محصولات داخلیش یا حتی افراد حقیقی یا حقوقی وجود داشته باشه.

مهناز افشار

دروغ چرا بسیار از این انتقاد ۲۰:۳۰ ممنونم چون دیگه مطمئن شدم حتما فیلم خوبیه و درست هم هست، ضمن احترام به اون دسته از مخاطبان عزیز ی که فیلم مورد سلیقه ایشان نبود، شما فرق دارین شما رو چشم ما جا دارید.

برای مشاهده عکس های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.