اکران ساخته جدید کمال تبریزی از اوایل آذر ماه و اکران سراسر شب بعد از جشنواره فجر و اکران فیلم سراسر شب ساخته فرزاد موتمن بعد از جشنواره فجر

17 November 2018 - 13:45

مارموز فیلمی است به کارگردانی و ساخته کمال تبریزی، که نویسندگی آن را آیدین سیارسریع و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی  بر عهده دارد. این اثر در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم در اوایل با نام خودسر معرفی شد ولی چندی بعد نام فیلم به مارموز تغییر یافت.

فیلم “مارموز” برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

فیلم سینمایی مارموز با نام قبلی خودسر به کارگردانی کمال تبریزی با بازی ویشکا آسایش و حامد بهداد برای نمایش در جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده شده بود که سال گذشته به نمایش درآمد .

ویشکا آسایش بازیگر فیلم سینمایی مارموز با انتشار پستی خبر از زمان اولین نمایش این فیلم سینمایی داد و تصویر جدیدی از بازی خود و حامد بهداد در این فیلم را منتشر کرد.

فیلم سینمایی خودسر جدیدترین اثر بلند سینمایی کمال تبریزی است که جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.تصویربرداری این فیلم سینمایی در ابان ماه امسال آغاز شد و در بهمن ماه در ترکیه پایان یافت.

داستان این فیلم به این صورت است که خودسر یا همان فیلم سینمایی مارموز قصه زندگی مردی به نام بهمن را روایت می کند که ناخواسته درگیر مشکلاتی می شود. او به تنهایی توان حل این مشکلات را ندارد.

عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از:کارگردان:کمال تبریزی، نویسنده:آیدین سیارسریع، مدیر فیلمبرداری:علی تبریزی، مدیر طراحی:بهزاد آدینه، تدوین:سهراب خسروی، موسیقی:گروه بمرانی، صدابردار و صداگذار:بهمن اردلان، طراح چهره پردازی:عظیم فرامین، طراح لباس:شیده محمودزاده، مسوول جلوه های کامپیوتری:حسن پیله ور، مدیر تولید:پروانه زبان فهم، عکاس:زهرا مصفا، دستیار اول فیلمبردار:محمد ابراهیمیان، دستیار اول کارگردان:مهدی سلیمانی منصور، برنامه ریز:بهمن حسینی، منشی صحنه:شیدا باسمه چی، دستیار تولید:پرویز کاظم لو، مدیر پروژه و برنامه ریز:علیرضا سبزواری و تهیه کننده:جواد نوروزبیگی.

بازیگران این فیلم نیز به این صورت است:

حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، سیاوش چراغی‌پور، بهزاد قدیانلو، فرهان معین‌زاده، عیسی یوسفی‌پور

پوستر بین‌المللی فیلم سینمایی «مارموز» به‌ کارگردانی کمال تبریزی با طراحی حمیدرضا بیدقی منتشر شد.

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس) ، جواد نوروز بیگی تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت اکران “مارموز” و “سراسر شب” را توضیح داد.
جواد نوروز بیگی تهیه کننده سینما ؛ درباره آخرین وضعیت اکران«مارموز» گفت : این فیلم ابتدای آذرماه توسط دفتر پخش فیلمیران اکران عمومی می شود.

وی درخصوص اکران«سراسرشب» بیان کرد : امیدواریم این فیلم پس از جشنواره فیلم فجراکران شود.

“سراسر شب” به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است و الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره‌آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، مهدی سلطانی، حسام شجاعی، سحر نظام‌دوست، محمدرضا هاشمی، ایلناز آذری، دیانا روهنده، آفرین رهنما، داراب داداش‌زاده بازیگران آن هستند. این فیلم که قرار بود در جشنواره جهانی فیلم فجر اکران شود به دلیل ادامه داشتن مراحل فنی از اکران بازماند.

داستان این فیلم داستان شخصیتی به نام مهتاب است که برای یافتن ردی از داوود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محل زندگی داود می رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند…
“سراسر شب” به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر اجتماعی است.
در خلاصه داستان آن آمده است:
مهتا برای یافتن ردی از داوود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محله زندگی داوود می‌رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند.
الناز شاکردوست پیش از این با انتشار پستی از علاقه عجیبی که به شخصیتی که در فیلم سراسر شب ایفاگر نقش آن بود اشاره کرده و درباره آن نوشت :فردا نزدیکای صبح حدودای همین ساعت دیگه نه تو وجود داری مریم عزیزم و نه مهتا! فیلم داره تموم می شه و من موندم با شما دو تا دیوونه بعد ازین چه کنم؟!! کاش بعضی از نقش ها هیچ وقت تموم نشه آخه من دوستت داشتم لعنتیِ نامتعادل… ولی می بینمت بزودی روی پرده (سراسر شب فیلمی از فرزادمؤتمن)

برای مشاهده عکس های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.