فیلم جدید رحمان ۱۴۴۰ به مرحله تدوین می‌رود

17 November 2018 - 14:23

“رحمان ۱۴۴۰” فیلمی است به  کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علی سرتیپی  که از اوایل مرداد ماه سال ۹۷ شروع به تولید کرده است. بابک کایدان نیز وظیفه نویسندگی این فیلم را بر عهده داشته است. جواد نوروز بیگی به‌عنوان مجری طرح و محمد حیدری به عنوان مدیر روابط عمومی در این پروژه حضور دارند.

کارگردان مجموعه نمایش خانگی رحمان ۱۴۰۰، از انجام مراحل پایانی پیش‌تولید این اثر خبر داد و گفت:‌ آماده‌سازی منزل رحمان در حال انجام است.

منوچهر هادی کارگردان سینمای ایران پس از تجربه موفق ساخت سریال «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی، حالا با ساخت سریال «رحمان ۱۴۰۰» بار دیگر به سراغ شبکه نمایش خانگی رفت و تصمیم دارد اثر دیگری را با حضور چهره‌های محبوب سینمایی به تولید برساند. اولین نمایش این فیلم قرار است در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر باشد.

بازیگرانی که به  آخرین و جدیدترین  پروژه کاری منوچهر هادی به نام “رحمان ۱۴۰۰” پیوستند به عبارت زیر است: محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری و ساره بیات با حضور مهران مدیری به ایفای نقش می‌پردازند.

مهران مدیری و محمدرضا گلزار پیش از این در فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی همبازی شده‌اند. فیلم رحمان ۱۴۰۰ هم‌اکنون در مرحله دورخوانی فیلمنامه است. با اضافه شدن مهران مدیری پروسه تولید فیلم به‌زودی آغاز خواهد شد.

او پس از انتخاب بازیگراین اصلی فیلم  از انجام شدن آخرین مراحل پیش تولید «رحمان ۱۴۰۰» خبر داد و گفت: ساخت و ساز منزل رحمان در مرحله نهایی قرار دارد و پیش‌تولید فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» مراحل پایانی خود را می‌گذراند و عوامل تولید تا چند روز آینده ساخت این مجموعه را کلید می‌زنند.

عوامل اصلی فیلم «رحمان ۱۴۰۰» عبارتنداز: کارگردان: منوچهرهادی، نویسنده: بابک کایدان، تهیه‌کننده : علی سرتیپی، مجری طرح : جواد نوروزبیگی، مدیر فیلمبرداری : مرتضی هدایی، تدوین: موحد شادرو، مدیر تولید: وحید مشاری، صدابردار: وحید دوزنده، طراحی و ترکیب صدا : امیرحسین صادقی، طراح چهره‌پردازی: امید گل زاده، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: آرتا ماهان، عکاس: معین باقری، کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی، جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظرفصیحی، سرپرست گروه کارگردانی و مدیربرنامه ریزی: نغمه نظری، مدیرتدارکات: آرش صالحی، مدیر روابط عمومی: محمد حیدری.

داستان این فیلم این طور است کهشخصیت اصلی داستان رحمان که  سعید آقاخانی این نقش را بازی می‌کند مشکلات مالی بسیاری دارد و قصد دارد از مدیرعامل شرکت آقای جالوسیکه در اصل  مهران مدیری است، کمک بگیرد ولی آقای جالوسی چکی برای سال ۱۴۰۰ می‌کشد و …

منوچهر هادی با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت :فیلم رحمان ۱۴۰۰ به زودی و با اضافه شدن یک بازیگر دیگر جلوی دوربین میرود.  وی برای سومین بار بعد از عاشقانه و آینه بغل با محمدرضا گلزار همکاری میکند . بهرام افشاری بازیگری که با بازی در سریال پایتخت و در نقش بهتاش حسابی در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد برای اولین بار در فیلم سینمایی کارگر ساده نیازمندیم منوچهر هادی دیده شد و از آنجا بود که راه موفقیت در سینما و تلویزیون برایش هموار شد.

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس) ، یکتا ناصر همسر منوچهر هادی یکی دیگر از بازیگران فیلم رحمان ۱۴۰۰ است که ساخته قبلی منوچهر هادی با عنوان آینه بغل نیز با همسرش همکاری کرد و در این فیلم با محمدرضا گلزار همبازی بود.

به تازگی نیز تدوین این فیلم سینمایی توسط موحد شادرو نیز به پایان رسیده است  تا فیلم وارد مرحله صداگذاری شود.

برای مشاهده عکس های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.