اتمام فیلمبرداری ساخته تازه امیر داسارگر به نام منطقه پرواز ممنوع

17 November 2018 - 16:45

این فیلم که به کارگردانی امیر داسارگر است و تهیه کنندگی این اثر بر عهده حامد بامروت نژاد و نویسندگی آن نیز بر عهده امیر داسارگر کارگردان این اثر است. فیلمبرداری این فیلم سینمایی در سکوت خبری آغاز شده بود و همچنان در بیش از ۵۰ لوکیشن در منطقه کلیبر استان آذربایجان شرقی که محل فیلمبرداری این فیلم بوده است، در حال کار بودند. پس از شروع دوره فیلمبرداری یکی از خبرگزاری‌ها در رابطه با فیلم “منطقه پرواز ممنوع” خبری منتشر کرد که به این صورت بود:

 فیلم منطقه پرواز ممنوع ویژه مدافعان حرم در منطقه کلیبر آذربایجان شرقی در حال تصویر برداری است.

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس) ، انجام کار فیلمبرداری فیلم “منطقه پرواز ممنوع” از شهریور ماه آغاز شده بود و پس از طی ۲ ماه به روز‌های پایانی خود نزدیک شده است و این پروژه به اتمام رسیده است و با نزدیک شدن به پلان های نهایی تصویربرداری، وارد مرحله پس تولید نیز شده است.

این کارگردان پیش از این ساخت چند فیلم داستانی غیرسینمایی از جمله «هنگامه» و «سر به راه» را در کارنامه دارد.
بر اساس این خبر عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح گریم: امیر ترابی، صدابردار: سعید بجنوردی، جلوه های ویژه بصری: سید هادی اسلامی، جلوه های ویژه میدانی: محمدرضا ترکمان و حمید رسولیان، دستیار اول کارگردان: سید احمد حسینی، مدیر برنامه ریزی: مهدیار عقابی، بازیگردان نوجوان: زین العابدین تقی پور، تدوین: ابوذر حیدری، مدیر تولید: سید صادق حسینی، جانشین تولید: سید مهدی حسینی.

برای مشاهده عکس های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.