درباره حواشی و توقیف و پخش مجدد سریال ممنوعه

17 November 2018 - 01:40

 

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)، سریال “ممنوعه” مجموعه نمایشی شبکه نمایش خانگی است که مدتی است پخش آن (تقریبا از تاریخ ۵ شهریور ماه سال ۹۷) آغاز شده است. این مجموعه به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی علی‌اکبر نجفی می‌باشد که پروژه فیلمبرداری آن در چندین لوکیشن انجام شده است و به سرمایه‌گذاری صادق یاری در اول کار  در تهران آغاز گردید و سپس در شهرهای شمالی کشور بازیگران جلوی دوربین رفته ‌‌اند و ادامه فیلکبرداری صورت گرفته است.

در خلاصه داستان این طور آمده است:

ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته از دغدغه‌های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی را روایت میکند.

بازیگرانی که در مجموعه “ممنوعه” به ایفای نقش می‌پردازند به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری،نسرین نکیسا و شیدا یوسفی

این فیلم همراه خود و پس از پخش قسمتهای اولیه با حواشی زیادی روبه رو شد. بعد از پخش قسمت های اول سریال ممنوعه موجی علیه داستان این سریال به راه افتاد و از مبتذل بودن ماجرای مطرح شده در سریال ممنوعه صحبت شد و این موضوع با عدم پخش این سریال در این هفته حواشی زیادی برای این سریال نمایش خانگی رقم زد.

بعد از پخش سه قسمت اول سریال ممنوعه انتقادهای زیادی به این سریال صورت گرفت و حواشی زیادی درباره داستان مطرح شده در ممنوعه به وجود آمد و این ماجرا تا جایی پیش رفت که از مبتذل بودن سریال ممنوعه صحبت شد و خبرهایی از انجام اصلاحات روی این سریال به میان آمد.

اما این ماجرا با واکنش‌های زیادی همراه بود و به ادامه توقیف و پخش نشدن آن دامن زد. اما در هفته اول عدم پخش قسمت جدید این سریال صفحه رسمی سریال ممنوعه با انتشار پستی درباره علت اصلی عدم توزیع این سریال طبق روال معمول توضیح داد و نوشت :ممنوعه این هفته توزیع نمی شود. قسمت چهارم سریال ممنوعه دوشنبه ۲۶ شهریورماه، به دلیل مقارن شدن با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) توزیع نمی شود.

اما بعد از گذشت چند هفته از عدم پخش این سریال ، صفحه رسمی سریال ممنوعه با انتشار پستی در اینستاگرام اطلاعیه ای درباره زمان پخش این سریال منتشر کرد.

این اطلاعیه این طور بود:

«بسمه تعالی»

احتراما نظر به پیگیریهای فراوان شما مخاطبین گرامی سریال “ممنوعه”، برخود لازم دانستیم به دلیل چند هفته تاخیر در پخش این سریال تا برطرف شدن پاره ای از حساسیت ها و بازبینی کامل کلیه قسمت های این مجموعه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود، مراتب عذرخواهی خود را خدمت شما صمیمانه اعلام نماییم.

همچنین تاکید می کنیم که از ابتدای تولید “ممنوعه” تمام اهداف عوامل این مجموعه ساخت اثری ماندگار و تاثیرگذار برای مخاطبان شریف ایران بوده است.

بر همین اساس در کوتاهترین زمان ممکن با برگزاری کنفرانس خبری، زمان دقیق آغاز پخش قسمتهای جدید سریال “ممنوعه” را به استحضار شما عزیزان می رسانیم. از همراهی، صبوری و اعتماد شما مخاطبان عزیز و گرانقدر کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام می نماییم.

روابط عمومی سریال “ممنوعه”

این در حالی بود که ابراهیم داروغه زاده معائنت ارزیابی و دبیر جشنواره فیلم فجر درباره سریال ممنوعه در برنامه‌ای گفت: مراحل پخش این سریال متوقف نشده است و از هفته آینده پخش آن آغاز می شود. وی افزود به خاطر ماه محرم و اینکه تمام قسمت های ساخته شده باید مورد بازبینی قرار می گرفت در توزیع آن وقفه افتاد. ضمن این که یکی دو سکانس در قسمت اول وجود داشت که بهتر بود حذف شود و با حدف سکانس ها مطابق قبل در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

بعد از گذشت مدت زیادی از پخش قسمت سوم این مجموعه، در تاریخ ۲۱ آبان ماه سال ۹۷ قسمت چهارم این مجموعه در سراسر کشور و در شبکه نمایش خانگی توسط موسسه سرو رسانه پارسیان  توزیع و پخش شد.

در این تیزر شما می‌توانید آنچه در قسمت ۴ سریال “ممنوعه” خواهید دید را ببینید.

 برای مشاهده عکس های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

  • لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.