فلیسیتی جونز: مخاطبان عاشق شخصیت‌های Rogue One خواهند شد

13 September 2016 - 13:18

اولین فیلم مجموعه استاروارز که تقریباً ۴۰ سال پیش مخاطبان را برای اولین بار با نزاع شورشی‌ها و امپراتوری آشنا کرد دیدی سطحی نسبت به این درگیری داشت. حال در فیلم Rogue One: A Star Wars Story قرار است به لایه‌های عمیق‌تر این نبرد کیهانی وارد شویم. طرفداران برای اولین بار با قهرمانانی آشنا می‌شوند که به اندازه لوک، لیا و هان معروف نیستند اما به وظیفه و تعهد خود نسبت به شورشی‌ها وفادارند و ماموریت خود را هرطور شده به پایان می‌رسانند. فلیسیتی جونز، بازیگر شخصیت اصلی این فیلم یعنی جین ارسو، در جدیدترین مصاحبه خود اظهار داشت که مخاطبان و تماشاگران این فیلم عاشق شخصیت‌های جدید خواهند شد.

وقتی از فلیسیتی جونز برای فیلم جدیدش A Monster Calls «هیولایی صدا می‌زند» مصاحبه کردند، از او در مورد نقش جین ارسو در استاروارز پرسیدند و نظرش را در مورد شخصیت‌های جدید خواستند. مگر می‌شود گروهی به اندازه لوک و لیا و هان در قلب طرفداران جای گیرند؟ فلیسیتی جونز این‌طور فکر می‌کند! او در صحبت‌هایش گفت:

شما عاشق این شورشی‌های جدید خواهید شد زیرا همه آن‌ها نقص و مشکلات خود را دارند. همه آن‌ها ماجرا و تاریخچه و درگیری‌های خود را داشته اند و مردم بخاطر همین عاشق آن‌ها خواهند شد.

بااینکه شخصیت‌های سه‌گانه اصلی هم پس‌زمینه قوی خود را داشتند، خیلی جالب است که در این فیلم با قهرمانانی روبه‌رو هستیم که خود موجوداتی «کامل» و بدون هیچ‌گونه نقص و مشکل نیستند که در این صورت شخصیتشان را به شدت کلیشه‌ای می‌کند. مثلاً خود جین ارسو را در نظر بگیرید که در تمام عمرش به عنوان یک سرکش زندگی کرده که هیچ حد و مرزی ندارد و از پدرش – بخاطر کمک کردن در طراحی ستاره مرگ (Death Star) برای امپراتوری – فاصله گرفته است. شخصیت‌های این فیلم جدید که با نام Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستانی از دنیای استاروارز» شناخته می‌شود در قسمت‌های مختلف کهکشان و با نفرت خود از امپراتوری به زندگی و بقا ادامه می‌دهند تا اینکه شورشی‌ها آن‌ها را برای یکی از خطرناک‌ترین ماموریت‌های خود یعنی دزدیدن نقشه‌های ستاره مرگ (Death Star) به کار می‌گیرند. همان‌طور که مشخص است وقایع این فیلم قبل از اولین داستان این مجموعه و اولین فیلم سال ۱۹۷۷ یعنی A New Hope «امیدی تازه» قرار دارند و به عنوان پیش‌در‌آمدی بر داستان آن شناخته می‌شوند.

چندی قبل پرونده کامل این فیلم و هرآنچه در مورد آن می‌دانیم در سایت منتشر شد که در آن به صورت کامل به تمامی اخبار و جزییات و احتمالات این فیلم و فیلم‌های آینده دنیای استاروارز پرداختیم. Rogue One اولین فیلم از سه‌گانه فرعی استاروارز است که در تاریخ ۱۶ دسامبر برروی پرده سینماهای آمریکای شمالی و دیگر نقاط جهان می‌رود. فیلم دوم این مجموعه فرعی یک سال بعد از Episode VIII (قسمت هشتم) داستان هان سولو جوان را به تصویر می‌کشد.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Masih says:

    «فلیسیتی جونز: مخاطبان، عاشق شخصیت‌های Rogue One خواهند شد»
    خدا کنه………خدا کنه این حرف فقط یک تعریف از رفیقاش نباشه.

  • Hanna says:

    من از الان خیلى بیشتر از اپیزود ٨ براى این یکى هایپم. تنها چیزى رو که هنوز نفهمیدم این ماجرا قبل از سقوط روبوت ها به تایتونى هست یا همزمان با اون اتفاق.