کمدی وای آمپول ساخته جدید علیرضا محمودزاده در آستانه اکران

17 November 2018 - 00:17

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، فیلم “وای آمپول” به کارگردانی علیرضا محمودزاده محصول شکوفا فیلم است که در سی‌‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان رونمایی شده است. سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، پنجشنبه شب هفته گذشته با حضور شماری از شهروندان، علاقه مندان و مسئولان در میدان امام حسین(ع) اصفهان آغاز شد.  این اثر به تهیه کنندگی داریوش باباییان است. در این جشنواره ۸۶ فیلم در بخش های رقابتی بین الملل و سینمایی نمایش داده می شود.
قرار است هشت فیلم پویانمایی از هشت کشور در بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با یکدیگر رقابت کنند.
پردیس‌ های سینمایی چهارباغ، فلسطین و ‘سیتی سنتر’ اصفهان، به نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده است.
این جشنواره به دبیری ‘علیرضا رضاداد’ تا چهاردهم شهریور ۹۷ در شهر اصفهان در حال برگزاری است.

در خلاصه داستان این طور آمده است:

خانواده آمپول چی که تولیدکننده آمپول هستند با وحشت فرزندانشان از آمپول مواجه می شوند ولی درنهایت ورزش فوتبال و انتخاب برای رده‌های قهرمانی به کمک فرزندانشان می‌آید.

فیلم “وای آمپول” ۷۰-۸۰ بازیگر نوجوان و ۱۰ بازیگر اصلی دارد.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به این ترتیب است:

علی صادقی، رضا شفیعی جم، هوشنگ حریرچیان، حدیث فولادوند، شهرام قائدی، شادی محمدپور، سارا روستاپور، ندا رضوی، علی رفیعی، عبدالرضا شاه سنایی، عبدالله موقری، مسعود غزنچای، محسن توکلی، سوگل گلشن، اعظم شیروانیان، و هنرمندان جوان ژیار محمدزاده، پارسیا شکوری و نوید میرزایی

تهیه کننده این فیلم، داریوش باباییان از استقبال مخاطبان شهرستانی از «وای آمپول» و آغاز اکران آن در تهران خبر داد.

وی این طور گفت: خوشبختانه این فیلم در شهرستان‌ها با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است و طبق آماری که دریافت کردیم، بیشتر مخاطبان از دیدن آن راضی بودند.

و در خصوص علت استقبال از این فیلم گفت:

“وای آمپول” یک فیلم سالم و خانوادگی است که برای هر رده سنی مناسب است و به عنوان تهیه کننده توصیه می‌کنم خانواده‌ها حتما آن را ببینند.

وی افزود: قصه روان این اثر و بازی‌های باورپذیر در کنار کارگردانی خوب از دیگر علت‌های استقبال از این فیلم سینمایی است که امیدواریم با همین روند پیش برود تا توانسته باشیم به مردم به عنوان مخاطبان اصلی احترام بگذاریم.

او درباره ساخته جدید خود گفت: به تازگی درخواست پروانه ساخت فیلم سینمایی “عکاس” به کارگردانی شاهین باباپور را هم دادیم که منتظر صدور این مجوز هستیم. این فیلم سومین تجربه شاهین باباپور در حوزه فیلمسازی خواهد بود و در پایان نیز اعلام کرد: “عکاس” فیلمی اجتماعی درباره مسایل جوانان است.

داریوش باباییان روز سه شنبه در نشست خبری این فیلم در سینما چهارباغ اصفهان گفت:

فیلم ‘وای آمپول’ در مهر سالجاری اکران می شود و بطور قطع جزو آن دسته از فیلم هایی نیست که پس از ساخته شدن خاک بخورد و این فیلم بدون حمایت دولتی و بنیاد فارابی تولید شده است اما برای تهیه برخی قسمت‌های این فیلم، باشگاه های ذوب آهن و فولاد مبارکه اصفهان، همکاری خوبی با ما داشتند.

موضوع این فیلم درام و کمدی است و به ترس کودکان از آمپول پرداخته و با آمیختن آن با مسائل ورزشی، جذابیت ویژه ای پیدا کرده است.

این تهیه کننده درباره وضعیت اکران فیلم جدید و کمدی “وای آمپول” در تهران اعلام کرد: این فیلم از چهارشنبه از تاریخ ۲۳ آبان ماه به سرگروهی سینما ماندانا  در ۳۰ سینمای تهران

اکران می‌شود و امیدوارم مخاطبان در تهران نیز بهره کافی از آن ببرند.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.