اعلام زمان پخش برنامه “خندوانه” و “قاچ” رامبد جوان

17 November 2018 - 01:40

خندوانه یک مجموعه تلویزیونی است که ساخته رامبد جوان است  که خود ایشان نیز مجری این برنامه هستند که برنامه بر این اساس است که هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینمایی، تلویزیونی، ورزشی، سیاسی، مذهبی و همانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند و حتی بازی‌هایی برای ایجاد خنده و شادی را اجرا می‌کنند که با هدف رقابت و شادی  انجام می‌دهند.

این برنامه در کنار برنامه‌های تلویزیونی دیگر همانند دورهمی  پخش می‍شد و یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های تلویزیونی به شمار می‌رود.

این برنامه، در هر قسمت خود از یک خنداننده بهره می‌گیرد و هفته‌ای چند شب یک خنداننده مهمان این برنامه خواهند بود و به برترین لبخند، تندیس به‌یادماندنی برنامه را تقدیم می‌کند و میهمانان برنامه معمولاً ۱۵ثانیه به دوربین لبخند می‌زنند.

این برنامه و ایده آن در سال ۸۲ به شبکه دو سیمت توسط کارگردان یعنی رامبد جوان داده شده بود اما به علت تامین نکردن بودجه مالی به تعویق افتاد و در نهایت در شبکه نسیم پخش شد.

در این برنامه تماشاگرانی به عنوان داور حضور دارند که خود در طول برنامه لبخند به لب دارند و به آنها ” هیئت داوران خندوانه” گفته می‌شود.

این برنامه با اجرای رامبد جوان آغاز شده و تمامی تماشاچیانی که از نزدیک در سالن خندوانه حاضر شده‌اند مدام در حال تشویق هستند و لبخند به لب دارند.

بعد از آن ورود مهمان انجام می‌پذیرد و با تشویق به داخل سالن می‌آیند. در میان مصاحبه، گفتگویی با دوستان و همکاران وی نشان داده می‌شود. گفتگو با مهمان با شوخی و خنده همراه است. از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمتدوربین لبخند بزند و مردم با فرستادن پیامک، در برنامه پایانی هر هفته بهترین لبخند را گزینش می‌کنند.

در فصل ۲ و ۳ این مجموعه تلویزیونی نیما شعبان‌نژاد و جناب خان حضور داشتند اما در فصل ۴ عروسک جناب خان از برنامه خارج شد و ۴ عروسک برادر به برنامه دعوت شدند که پس از حضور ناموفق آن‌ها از این برنامه کنار گذاشته شدند.

این برنامه پس از پایان فصل ۵ در ۱۶ شهریور سال ۹۷ و قبل از شروع ماه محرم و صفر  به پایان رسید.

بخش‌های این برنامه استندآپ کمدی، مسابقه، انیمیشن و نماهنگ می‌باشد.

در سال ۹۴ خنداننده برتر از این برنامه پخش شد که ۱۶ کمدین در آن حاضر شدند و به صورت رای مردم برنده این مسابقه مشخص شد که انتخاب به صورت حذفی انجام می‌شد.

این کمدین‌ها به صورت زیر هستند:

علی‌رضا خمسه، امین حیایی، سروش صحت، سید جواد رضویان، مهران غفوریان، رضا شفیعی جم، بیژن بنفشه‌خواه، سپند امیر سلیمانی، امیرمهدی ژوله، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، امیر کربلایی‌زاده، سجاد افشاریان، علی‌رضا مسعودی، نادر سلیمانی و هومن حاجی عبداللهی

که در آخر به صورت مشترک مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله را به عنوان نفر اول خنداننده برتر معرفی شدند.

عوامل و بازیگران این برنامه تلویزیونی به صورت زیر هستند:

رامبد جوان طراح، کارگردان و مجری

محمدفؤاد صفاریان‌پور کارگردان هنری

سیدعلی احمدی تهیه‌کننده

سجاد افشاریان نویسنده

بهرام عظیمی ساخت تیتراژ و انیمیشن

حبیب بدیری خواننده و آهنگساز

محمود کریمی گزارشگر

بهروز بقایی گزارشگر استان‌ها

ابوالفضل صباغ گزارشگر لندن

مهدی شاه حسینی مدیر صحنه

سید محمد امین اصلانی سرپرست هماهنگی مدعوین

بازیگران:

ایمان گودرزی

نیما شعبان‌نژاد

دانیال غفارزاده

ایده پردازان:

رامبد جوان

سیاوش صفاریان‌پور

بزرگمهر حسین‌پور

بهرام عظیمی

محمدرضا شهیدی‌فرد

بهراد جوانبخت

سجاد افشاریان

محمدامین سنجری

یوسف سنجری

حامد آهنگی

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)، بعد از اعلام جزئیاتی درباره فصل جدید برنامه “خندوانه ” توسط رامبد جوان، روابط عمومی این برنامه زمان پخش این برنامه را به طور دقیق اعلام کرد و اظهار داشت این برنامه از تاریخ ۳۰ آبان ماه ۹۷ روی آنتن می‌رود. همچنین فصل دوم برنامه «قاچ» هم از سوم آذر ماه از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

فصل ششم خندوانه قرار است در روزهای پایانی هفته یعنی در چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به روی آنتن خواهد رفت همچنین فصل دوم قاچ که وابسته و مرتبط با خندوانه است نیز  از شنبه تا سه‌شنبه پخش خواهد شد.

تهیه کنند این دو برنامه یعنی “قاچ” و “خندوانه” درباره این دو مجموعه تلویزیونی گفت:

خندوانه مانند قبل ساختار خود را حفظ خواهد کرد و میزبان افراد سرشناس در هر حوزه خواهد بود. علاوه بر این، لیگ «ادابازی» هم در این فصل از خندوانه برگزار می‌شود.

او در ادامه اعلام کرد:

در این فصل از برنامه «قاچ» نیز، علاوه بر حضور رامبد جوان، جناب‌ خان و نیما شعبان‌نژاد، شاهد استندآپ کردن برگزیدگان دو مسابقه خنداننده‌شو هستیم. همچنین بخش «بدانگاه» که فرصتى براى انتقال مفاهیم علمى و تجربى در حوزه‌هاى مختلف و موجب ارتقاى سطح زندگى است، به هر دو برنامه اضافه خواهد شد.

تهیه کننده این برنامه در ادامه در پاسخ به پرسشی که درباره تئاتر های کمدی در فصل جدید “خندوانه” برگزار خواهد شد این طور توضیح داد:

تیم خندوانه چند ماه تلاش کرد تا متن‌ها و اجراهای قوی‌ای را برای «خندوانه» تدارک ببیند اما متاسفانه متون و اجراهاى قابل قبول این بخش، تعداد زیادی ندارند. بنابراین تصمیم بر آن شد که تلاش‌ها برای دریافت متون قابل قبول ادامه داشته باشد تا بتوان رویداد تئاتر کمدی را در فصل هفتم خندوانه که سال آینده ضبط می‌شود، برگزار کرد.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.