رابرت داونی جونیور عکسی گروهی در کنار جان فاورو منتشر کرد

13 September 2016 - 21:00

فیلم‌های مارول در حال حاضر در سراسر جهان در حال فیلمبرداری هستند و به عنوان مثال، فیلم Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» در حال حاضر در استرالیا در حال فیلمبرداری است؛ اما مکان اصلی برای انجام فیلمبرداری بسیاری از پروژه@های مارول در شهر آتالانتا قرار دارد و استدیوی پاین‌وود (Pinewood) است. فیلمبرداری Ant-Man «مرد مورچه ای»، Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی»، Guardians of the Galaxy 2 «نگهبانان کهکشان ۲» و Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در این استدیوی مستعد صورت گرفته است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشد.

با نزدیک شدن به اتمام فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» این استدیو برای یک پروژه‌ی بزرگ دیگر آماده می‌شود و چندی پیش آنتونی روسو (Anthony Russo) و جو روسو (Joe Russo)،کارگردانان Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت»، عکس زیر را منتشر کردند که آن‌ها را در استدیوی صدابرداری نشان می‌دهد.

avengers-infinity-war-set-photo-josh-brolin-in-mo-cap-suit

این موضوع این را نشان می‌دهد که استدیوی پاین‌وود یک مهره‌ی مهم برای مارول حساب می‌آید. چندی پیش نیز مطلع شدیم که کارگردان فیلم Iron Man 2 و Iron Man 3، جان فاورو (Jon Favreau)، دوباره در نقش هپی هوگان (Happy Hogan) بازی خواهد کرد. او در کنار رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» حضور خواهد داشت.

در تصویر پایین از چپ به راست، آنتونی جو روسو، تام هالند (Tom Holland) از فیلم مرد عنکبوتی، داونی، جان فاورو، روی چوی (Roy Choi) و رئیس کمپانی مارول کوین فیگ (Kevin Feige) را می‌بینید. این تصویر نشان‌دهنده‌ی این نیست که روی چوی در مرد عنکبوتی یا در Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت» حضور خواهد داشت. در واقه داونی به این روش به طرفداران خبر داد که چوی روی با همکاری فاورو بر روی یک پروژه‌ی جدید کار خواهند کرد.

cskjvxavmaaisyo

طرفداران فاورو به خوبی می‌دانند که چوی روی در ساخت فیلم  Chef «آشپز» که در سال ۲۰۱۴ اکران شد؛ نقش مهمی داشت و مشاور فنی فاورو  برای ساخت فیلم بود. او که نویسنده‌ی کتاب آشپزی L.A. Son: My Life, My City, My Food «فرزند لس‌انجلس: زندگی من، شهر من، من غذا» است نیز این عکس را در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد و به طرفداران خود گفت تا منتظر اخبار جدید باشند.

شاید چوی روی بر روی کتاب جدیدی مثل L.A. Son: My Life, My City, My Food کار می‌کند؛ یا شاهد معرفی ۲ Chef «آشپز ۲» خواهیم بود. شاید هم صحبت از Iron Man 4 «مرد آهنی ۴» با بازی چوی روی باشد(البته اگر تمام بازیگران کرهی زمین منقرض شوند). در هر صورت امیدواریم که او در آینده موفق عمل کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.