پوستر جدید فیلم آکوامن با حضور شخصیت های اصلی

17 November 2018 - 15:30

جیسون موموآ (Jason Momoa) در یک پست اینستاگرامی پوستر جدیدی از فیلم ابرقهرمانی Aquaman «آکوامن» محصول جدید برادران وارنر و دی سی را به اشتراک گذاشت که در آن موموآ و امبر هرد (Amber Heard) را در نقش آرتور و مرا می‌بینیم که در کنار هم ایستاده و لباس‌های کامیک‌بوکی کلاسیک شخصیت‌های خود را نیز بر تن دارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم اکشن ماجراجویانه محصول شرکت برادران وارنر، دنیای زیردریایی اعجاب‌انگیز هفت دریا را به نمایش می‌گذارد. این فیلم با بازی موموآ (بازیگر جاستیس لیگ، بازی تاخ و تخت) در نقش قهرمان اصلی، داستان اریجین آرتور کوری نیمه‌انسان، نیمه‌آتلانتیسی را نشان می‌دهد و ما را در سفری مخاطره‌انگیز با او همراه می‌کند – سفری که نه تنها او را مجبور می‌کند با خود واقعی‌اش روبرو شود، بلکه متوجه شود آیا ارزش تبدیل شدن به چیزی که برای آن به دنیا آمده یعنی پادشاه شدن را دارد یا خیر.

در فیلم آکوامن همچنین امبر هرد (بازیگر جاستیس لیگ، مجیک مایک) در نقش مرا، زنی جنگجو و دوست آکوامن در طول سفرش؛ ویلم دفو (Willem Dafoe بازیگر جوخه، مرد عنکبوتی ۲) در نقش ولکو، مشاور تخت پادشاهی آتلانتیس؛ دولف لاندگرن (Dolph Lundgren بازیگر بی مصرف‌ها) در نقش نرئوس، پادشاه قوم آتلانتیسی زبل؛ یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen II بازیگر بی‎واچ) در نقش بلک مانتای انتقامجو؛ و برنده اسکار نیکول کیدمن (Nicole Kidman بازیگر شیر، ساعت‎ها) در نقش آتلانتا مادر آرتور حضور دارند. از بازیگران دیگر می‌توان به لودی لین (Ludi Lin بازیگر پاور رنجرز) در نقش کاپیتان مرک، کماندوی آتلانتیسی، و تمورا موریسون (Temeura Morrison بازیگر گرین لنترن) در نقش تام کوری پدر آرتور اشاره کرد.

فیلم آکوامن به کارگردانی جیمز وان (James Wan) از روی فیلمنامه‌ای نوشته‌ی ویل بیل (Will Beall نویسنده جوخه گانگستر) و دیوید لزلی جانسون مک‌گلدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick نویسنده احضار ۲) بر اساس داستانی نوشته‌ی جف جانز (Geoff Johns)، وان و بیل ساخته می‌شود. تهیه‌کنندگی فیلم بر عهده‌ی پیتر سفران (Peter Safran) و راب کووان (Rob Cowan) بوده، و زک اسنایدر (Zack Snyder)، دبورا اسنایدر (Deborah Snyder)، راب کووان، جان برگ (Jon Berg)، والتر هامادا (Walter Hamada) و جف جانز تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارند. این فیلم بر اساس شخصیت‌های کامیک‌های Aquaman نوشته‌ی پل نوریس (Paul Norris) و مورت ویزینگر (Mort Weisinger) ساخته می‌شود. روپرت گرگسون ویلیامز (Rupert Gregson-Williams) آهنگسازی این فیلم را بر عهده دارد.

فیلم آکوامن در تاریخ ۲۱ دسامبر در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.