خبر رسمی: تام کروز را دیگر در نقش جک ریچر نخواهید دید

17 November 2018 - 18:26

بعد از دو نقش‌آفرینی تام کروز در نقش نظامی بازنشسته جک ریچر در پرده سینماها، او به طور رسمی از این پروژه کنار کشید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

نویسنده انگلیسی لی چایلد، که خالق این شخصیت است در مصاحبه با رادیو بی‌بی‌سی اذعان داشت که تصمیم‌اش را گرفته است. وی گفت: “دیگر هیچی فیلمی با محوریت تام کروز ساخته نخواهد شد، اگرچه او بسیار با استعداد است اما توان فیزیکی لازم را ندارد.”

این موضوع یادآور آن وقتی است که اولین خبرها در سال ۲۰۱۱ در مورد جک ریچر منتشر شد. در کتاب‌ها نویسنده جک ریچر را یک فرد با قد ۱۹۵ سانتی متر و دست‌هایی با سایز یک بشقاب توصیف کرده است، که دقیقا یک نقش ایده‌آل برای تام کروز ۱۷۰ سانتی نبود. با وجود قد کوتاه، تام کروز چند جایزه با محوریت طرفداران برنده شد و باعث شد که فرنچایز به یک سری اکشن قابل احترام تبدیل شود.

چایلد توضیح داد: “من واقعا از کار کردن با کروز لذت بردم. اون واقعاً آدم خوبیه. ما خیلی تفریح کردیم اما در نهایت کتاب‌خوان‌ها درست میگن. سایز ریچر بسیار بسیار مهم است و نشون دهنده اینه که ریچر واقعاً چه کسی است.”

هم اکنون چایلد قصد دارد به جای ادامه سری حال حاضر جک ریچر، با یک بازیگر جدید و تحت عنوان یک سریال طولانی مدت این فرنچایز را ادامه دهد. او اضافه کرد: “الان میخوام از طرفدارانی که به خاطر حذف تام کروز از ما ناراحت هستند، عذرخواهی کنم و از آن‌ها دعوت کنم تا با ما برای انتخاب بازیگر جایگزین همکاری کنند. ما ریبوت خواهیم داشت و سعی می‌کنیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم.”

قسمت اول جک ریچر در سال ۲۰۱۲ با فروش جهانی ۲۲۰ میلیون و نقدهای به نسبت مثبت روبرو شد. اما قسمت دوم چه در گیشه و چه در نظر منتقدان به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد. در همین حال تام کروز در نقشی که به شهرتش کمک فراوانی کرد، یعنی قسمت جدید تاپ گان در نقش ماوریک حضور پیدا خواهد کرد. این فیلم در تابستان ۲۰۲۰ روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

منبع: coming soon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.