ساخت سریال فرقه محور Piety توسط سازنده فارگو

17 November 2018 - 17:30

شبکه FX تولید سریال فرقه محور Piety به نویسندگی وس براون که داستانی جنایی حول یک فرقه در غرب آمریکاست را بر عهده گرفته است. این سریال توسط نوآ هاولی (Noah Hawley) و شرکت ۲۶Keys Productions متعلق به او به عنوان بخشی از قراردادش با شبکه FX تهیه می‌شود. براون به تازگی تهیه‌کنندگی سریال واعظ «Preacher» را بر عهده داشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هاولی شورانر پرکار این روزهای تلویزیون، در حال حاضر دو تا از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیون را در دست ساخت دارد. یکی از آن‌ها اقتباس سریالی او از فیلم فارگو «Fargo» ساخته برادران کوئن در سال ۱۹۹۵ است، که به تازگی برای فصل چهارم تمدید شد. او همچنین سازنده اسپین‌آف مردان ایکس یعنی لژیون «Legion» است، که درباره هالر (با بازی دن استیونز (Dan Stevens)) یک بیمار اسکیزوفرنی با قدرت‌های تلپاتیک قدرتمند است. لژیون تابستان امسال برای فصل سوم تمدید شد. هر دوی این سریال‌ها از شبکه FX پخش می‌شوند.

هاولی در کنار کار تلویزیونی، کارگردانی فیلم درام پرستاره‌ی نقطه آبی کمرنگ «Pale Blue Dot» را بر عهده دارد که داستان یک فضانورد (با بازی ناتالی پورتمن (Natalie Portman)) را روایت می‌کند که پس از یک ماموریت به زمین برگشته و با همکار فضانوردش (با بازی جان هم (Jon Hamm)) رابطه عاشقانه‌ای برقرار می‌کند. او با از دست دادن ارتباط با همسرش (با بازی دن استیونز) وارد یک سراشیبی سقوط می‌شود – وضعیتی که ممکن است برای کسانی که زمان زیادی در فضا می‌گذرانند به وجود بیاید – و وقتی معشوقه‌ی او با یک فضانورد دیگر (با بازی زازی بیتز (Zazie Beetz)) رابطه برقرار می‌کند، همه چیز به هم می‌ریزد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.