تراویس نایت گزینه کارگردانی قسمت جدید guardians of galaxy

18 November 2018 - 13:55

اوایل تابستان امسال، اخراج جیمز گان از محافظان کهکشان مارول را مجبور به تعویق تاریخ اکران قسمت سوم کرد. به نظر می‌رسد که  گزینه جدیدی برای این مقام مطرح شده باشد، تراویس نایت کارگردان bumblebee ممکن است این مسئولیت را قبول کند. همچنین اسامی جدیدی همچون پاول فیگ کارگردان ghostbusters نیز مطرح شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.
نایت شغل خود را تحت عنوان انیماتور شروع کرد و در نهایت تحت عنوان مدیرعامل شرکت laika به کار خود ادامه داد. در این شرکت انیمیشن‌هایی همچون کرولاین را تهیه کرده است. او اولین کارگردانی‌اش را با فیلم kubo and the two strings در سال ۲۰۱۶ به سرانجام رساند. این انیمیشن بسیار موفق بود و در مراسم اسکار سال ۲۰۱۶ آن سال در چندین شاخه نامزد اسکار شد.
همچنین در مورد پاول فیگ، او به عنوان یک بازیگر در هالیوود شروع به کار کرد اما سرانحام به یک نویسنده و کارگردان قهار تبدیل شد. او چندین تجربه ناموفق را قبل از کارگردانی فیلم‌های موفقی مانند the heat با بازی ملیسا مک کارتی تجربه کرده است. او در فیلم‌ قبلی با رده سنی مناسب نوجوانان (ghostbusters)،  عملکرد ناامیده‌کننده‌ای در گیشه و در نزد منتقدان داشت. اگرچه او از نظر جلوه‌های بصری در حد و اندازه‌های نایت توانمند نیست، اما بسیاری او را در ایجاد جو کمدی و ساخت اکشن‌های با تم رمانتیک توانا می‌دانند.
همچنین هنوزلشگری از هواداران خواهان کارگردانی دوباره جیمز گان با وجود مخالفت علنی دیزنی هستند. حتی دیو باتیستا اعلام کرده در صورت عدم حضور جیمز گان او نیز از پروژه استعفا خواهد داد. قبل از اخراج گان اکران این فیلم برای اواخر سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون از طرف مارول یک فیلم بدون نام (احتمالا همین فیلم) برای ۳۱ جولای ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. این نشان می‌دهد که انتظار برای قسمت سوم محافظان کهکشان کوتاه‌تر از توقع خواهد بود.
اما باید توجه کرد که تمامی این صحبت‌ها در حد شایعه است، نظر شما در مورد این انتخاب چیست؟

منبع: coming soon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.