کریس پرت در حال مذاکره برای پیوستن به ریبوت فیلم قدیس

18 November 2018 - 14:30

کریس پرت (Chris Pratt) بازیگر فیلم دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی «Jurassic World: Fallen Kingdom» برای بازی در نقش اصلی ریبوت فرنچایز اکشن قدیس «The Saint» محصول پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) وارد مذاکره شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شخصیت سایمون تمپلار اولین بار در رمان Meet the Tiger نوشته‌ی Leslie Charteris معرفی شد. سپس رمان Enter the Saint منتشر شد که به گفته‌ی Charteris آغازی برای انتشار یک مجموعه کتاب بلندمدت بود. این مجموعه حدود نیم قرن ادامه پیدا کرد و منبع الهام اقتباس‌های متعددی قرار گرفت، که یکی از آن‌ها سریال تلویزیونی قدیس بود که از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۹ ادامه داشت و جیمز باند آینده‌ی سینما یعنی راجر مور (Roger Moore) را به همگان معرفی کرد. البته قبل از آن، فرنچایز فیلم قدیس بین سال‌های ۱۹۳۸ تا ۱۹۴۳ توسط شرکت RKO Pictures تولید می‌شد. البته مخاطبان امروزی احتمالا فیلم قدیس محصول سال ۱۹۹۷ به کارگردانی فیلیپ نویس (Phillip Noyce) و بازی وال کیلمر (Val Kilmer) را بیشتر به خاطر دارند.

اگرچه فیلم قدیس با حضور کیلمر مورد استقبال منتقدین قرار نگرفت، اما در بین مخاطبان با استقبال خوبی مواجه شد و در باکس‌آفیس به موفقیت دست یافت. این فیلم با بودجه‌ی ۶۸ میلیون دلاری، در باکس‌آفیس داخلی فروشی بیش از ۶۱ میلیون دلار و در باکس‌آفیس جهانی فروشی بیش از ۱۱۸ میلیون دلار را تجربه کرد.

همین چند سال پیش بود که تلاشی برای ریبوت قدیس برای تلویزیون صورت گرفت. یک قسمت پایلوت برای یک سریال تلویزیونی به کارگردانی سایمون وست (Simon West) و با بازی آدام رینر (Adam Rayner) و الیزا دوشکو (Eliza Dushku) فیلم‌برداری شد. اگرچه تولید این سریال عملی نشد، و قسمت پایلوت هم در نهایت در سال ۲۰۱۷ همزمان با فوت راجر مور به صورت فیلم ویدیویی منتشر شد.

مذاکره با پرت هنوز در مراحل اولیه قرار دارد، اما با توجه به ستاره بودن این بازیگر در حال حاضر، پیوستن پرت به این ریبوت شرکت پارامونت کمک زیادی خواهد کرد. لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) قرار است تهیه‌کنندگی این ریبوت موردانتظار را برعهده داشته باشد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.