مصطفی زمانی با چهره‌ای متفاوت به سریال «نهنگ آبی» پیوست

18 November 2018 - 17:00

پس از پیوستن لیلا حاتمی و ویشکا آسایش به مجموعه‌ی «نهنگ آبی»، مصطفی زمانی نیز به جمع بازیگران سریال فریدون جیرانی پیوست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، تصویربرداری «نهنگ آبی»، از تولیدات جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، تهیه‌کنندگی سعید ملکان و نویسندگی بهرام توکلی، در حالی در تهران ادامه دارد که مصطفی زمانی به تازگی به گروه بازیگران آن اضافه شده است.

این بازیگر با گریمی متفاوت در «نهنگ آبی» ظاهر شده است. او در نهنگ آبی در کنار  لیلاحاتمی، ساعد سهیلی، حمیدرضا آذرنگ، حسین یاری، ویشکا آسایش، مجید مظفری، ماهور الوند، پریوش نظریه، آزاده صمدی، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی ایفای نقش می‌کند.

«نهنگ آبی» با سرمایه‌گذاری سعید ملکان، شرکت هنر اول و سرویس «وی او دی فیلیمو» در ۳۰ قسمت تهیه و در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

فیلمبرداری سریال «نهنگ آبی» تازه‌ترین تولید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، تهیه‌کنندگی سعید ملکان و نویسندگی بهرام توکلی در لوکیشن‌های شمالی تهران در حال انجام است. لیلا حاتمی و ویشکا آسایش از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند که برای نخستین بار در تولیدات شبکه نمایش خانگی ایفای نقش می‌کنند.

سعید ملکان، شرکت هنر اول و سرویس وی او دی فیلیمو نیز سرمایه‌گذاری این پروژه را بر عهده دارند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.