کمیل نانجیانی در ریبوت The Twilight Zone نقش آفرینی می‌کند

18 November 2018 - 21:30

دددلاین در گزارشی از امضای قرارداد ستاره‌ی فیلم The Big Sick (بیمار بزرگ)؛ کمیل نانجیانی (Kumail Naniani) برای بازی در یک قسمتِ ریبوت کلاسیکِ دارنده‌ی جایزه اسکار، جردن پیلز (Jordan Peels) تحت عنوان The Twilight Zone که از CBS All Access پخش و منتشر خواهد شد، خبر داد‌. در حالی‌که جزئیات پایلت پیش روی این ریبوت هنوز فاش نشده است اما گویا الکس روبنز (Alex Rubens)، نویسنده‌ی آن قسمتی است که نانجیانی در آن هنرنمایی خواهد کرد. لطفا تا پایان این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

نانجیانی بیشتر به سبب بازی در فیلم کمدی/رمانتیک “بیمار بزرگ” که در کنار همسرش امیلی وی. گوردن (Emily V. Gordon) نویسندگی آن را برعهده داشت، شناخته می‌شود. آن فیلم بر اساس داستان عاشقانه‌ی زندگی خودشان بود که در نهایت نامزدی در نودمین مراسم جایزه‌ی اسکار در بخش بهترین فیلمبرداری را برایشان به ارمغان آورد. او همچنین در سریال کمدی Silicon Valley که از شبکه HBO پخش می‌شود و موفق به کسب نامزدی جایزه امی نیز شده است، نقش آفرینی می‌کند. نیانجی در این سریال نقش دینش چاگتای را ایفا می‌کند. اخبار منتشر شده این وعده را داده‌اند که Silicon Valley در سال ۲۰۲۰ فصل ششم خود را روی آنتن خواهد برد.

علاوه بر نیانجی، سانا لَثن (Sanaa Lathan)؛ نامزد جایزه‌ی تونی و آدام اسکات (Adam Scott)؛ ستاره‌ی سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوجک بزرگ) نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در این پروژه حضور دارند.

پیش از این اعلام شده بود که پیلز، به عنوان میزبان جدید برنامه در آن حضور داشت، و به گونه‌ای سومین میزبان برنامه خواهد بود. نسخه‌های پیشین این برنامه توسط نویسنده/تهیه کننده‌ی افسانه‌ای؛ رود استرلینگ (Rod Sterlung) برای نسخه‌ی اصلی سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ و فارست ویتاکر (Forest Whitaker) برای نسخه‌ی سال ۲۰۲۰، میزبانی شده بودند.

استودیو تلویزیونی CBS این سریال را با همکاری کمپانی فیلمسازی جردن پیل به نام Monkeypaw و کمپانی فیلمسازی سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) به نام Genre Films تهیه و تولید خواهد کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه مارکو رامیرز (Marco Ramirez)، وین روزنفلد (Win Rosenfeld)، آدری چان (Audrey Chon)، جوردن پیل و سایمون کینبرگ خواهند بود. تولید این سریال اواخر سال جاری استارت خواهد خورد.

نسخه اصلی سریال The Twilight Zone (قسمت نیمه‌روشن) تماشاگران را به ابعاد دیگری برد؛ نه تنها ابعاد گوناگونی از نگاه و صدا بلکه ابعاد دیگری از ذهن. این سریال روایت سفر به سرزمینی شگفت‌انگیز و خیالی ساخته‌ی راد سرلینگ (Rod Serling) بود که به مدت پنج سال و بین سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ از شبکه CBS پخش می‌گردید. پدرخوانده سریال‌های علمی/تخیلی، به گونه‌ای استعاری امیدها، نومیدی‌ها، غرور و تعصبات بشر را به تصویر کشید که پیاده‌کردن آن با قواعد درام عملی نبود. در سال ۱۹۸۳ و در پروژه‌ای با بودجه فراوان، استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) نسخه سینمایی این مجموعه را تهیه‌کنندگی کرد که کارگردانانش خود وی، جان لندیس (John Landis)، جو دانته (Joe Dante) و جورج میلر (George Miller) بودند. همچنین شبکه CBS در دهه هشتاد میلادی این سریال را در سه فصل و با همکاری ویلیام فریدکن (William Friedkin)، اتم اگویان (Atom Egoyan) و وس کریون (Wes Craven) احیا کرد. در سال ۲۰۰۲ نیز فورست ویتاکر (Forest Whitaker) یک فصل از این سریال را برای شبکه UPN ساخت. برایان سینگر (Bryan Singer) نیز در سال ۲۰۱۲ تلاش کرد این سریال را بسازد اما به نتیجه نرسید. حال باید دید جوردن پیل پس از موفقیت در ساخت فیلم تحسین شده‌ی Get Out(برو بیرون))، موفق می‌شود ریبوتی درخور برای این سریال محبوب بسازد یا خیر.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.