کارگردان Pacific Rim 2 اشاره‌ی کوچکی به بازیگر جدید فیلم داشت

13 September 2016 - 23:00

فیلم Pacific Rim: Maelstrom «حاشیه اقیانوس آرام: گرداب» پس از معرفی شدن کارگردان خود یعنی، استیون اس. دنایت (Steven S. DeKnight)، در مراحل ابتدایی خود باقی مانده است. بازیگران دنباله‌ی مورد انتظار Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام» به صورت کامل مشخص نیست، ولی مطمئناً چارلی هانم (Charlie Hunnam) در فیلم نقشی نخواهد داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید

جان بویگا (John Boyega) بازیگر فیلم  Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان:  بیداری نیرو» یکی از نیروهای جدیدی است که به فیلم ملحق شده است و اعلاوه بر اینکه یک نقش کلیدی در فیلم دارد؛ یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز هست. اسکات ایستوود (Scott Eastwood) نیز در حال مذاکره برای بازی در یکی از نقش‌های کلیدی فیلم است.

چندی پیش گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) تهیه‌کننده‌ی فیلم، به بازگشت یکی از بازیگران قبلی فیلم اشاره داشت، ولی به نام بازیگر جدیدی اشاره نکرد. به نظر می‌رسد که یک عضو قابل توجه دیگر نیز به تیم بازیگران فیلم اضافه می‌شود؛ کارگردان فیلم، استیون اس. دنایت ، یک اشارهی کوچک به این بازیگر داشت. در واقع طرفداران برای یافتن نام این بازیگر  مجبور بودند لیست بلندی از دو فیلم متفاوت را بررسی کنند.

pacificrim

استیون اس. دنایت در حساب توییتر خود یک بررسی از فیلم ترسناک The Belko Experiment که در ماه مارس ۲۰۱۷ اکران می‌شود؛ منتشر کرد. فیلم Belko تیمی از بازیگران جوان و با تجربه در اختیار دارد و استیون اس. دنایت بیان کرد که یکی از این بازیگران به دنباله‌ی Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام» خواهد پیوست و آن شخص یکی از بازیگران فیلم قبلی نیست:

بسیار منتظر هستم. یکی از  بازیگران این فیلم در Pacific Rim 2 نیز حضور خواهد داشت.

مقاسه کردن لیست فیلم Belko و Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام» رمزگشایی صحبت‌های استیون اس. دنایت را نیز اصلاً آسان نمی‌‌کند. مایکل روکر (Michael Rooker) از سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» و جان سی. مکگینلی (John C. McGinley) از سریال Scrubs و فیلم Office Space «فضای اداری» از لیست کنار می‌روند. آدریا اریونا (Adria Arjona) از سریال True Detective «کارآگاه واقعی»، شان گان (Sean Gunn) از فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» و اوین یومن (Owain Yeoman) از سریال The Mentalist افرادی هستند که احتمال حضور آن‌ها در Pacific Rim: Maelstrom «حاشیه اقیانوس آرام: گرداب» وجود دارد.

Pacific Rim: Maelstrom «حاشیه اقیانوس آرام: گرداب» برای اکران در ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من فیلم اول رو خیلى دوست داشتم. اوریژینال نبود ولى بهترین فیلم زنده اى بود که توش مکا داشت. اما این یکى خیلى مشکوک مى زنه. امیدوارم براى احترام به ذات فیلم هم که شده یه بازیگر ژاپنى هم توش باشه.