فیلم سینمایی آزاد مثل هوا و اولین تصویر منتشر شده

22 November 2018 - 13:31

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، پروژه جدید فیلم سینمایی “آزاد مثل هوا” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی چندین ماه پیش در مرحله پیش تولید و انتخاب نهایی بود و فقط حضور رضا عطاران هنرپیشه موفق و محبوب سینمای ایران در این فیلم قطعی شده بود. عبدالرضا کاهانی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی این اثر را نیز بر عهده دارد.

روابط عمومی فیلم “آزاد مثل هوا” طی یادداشتی از اعضای و دست اندرکارانی که در این پروژه حضور دارند، قدردانی کرد.

این فیلم در اصل پنجمین همکاری کاهانی با رضا عطاران بعد از فیلم‌هایی چون “اسب حیوان نجیبی است”، “بی خود و بی جهت”، “استراحت مطلق” و “ما شما را دوست داریم خانم یایا”  به شمار می‌رود.

این کارگردان در ماه اوت ورک شاپ‌هایی جهت انتخاب بازیگران ترتیب داده بودند که بعد از اتمام این کارگاه‌های انتخاب بازیگران نامه‌ای را نوشت و منتشر کرد.

نامه به این صورت بود:

دوستان عزیز ورک‌شاپ‌های مونترال و تورنتو؛

سلام

بسیار خوشحالیم که از جمع ۵۰ نفره‌ی شما، دو نفر برای نقش‌های فرعی و دو نفر برای همکاری در پروژه انتخاب شده‌اند و البته بسیار ناراحتیم که امکان استفاده از همه‌ی آدم‌های مستعد وجود ندارد. تا جایی که ممکن بود به تک‌تک شما فکر کردیم و می‌دانید بسیار دوستتان داریم.

آرزوهای خوب

پیرامون این فیلم که پیش‌تر توسط امیر گنجوی مدیریت موسسه فرهنگی و هنری فنیکس درباره انتخاب بازیگران گفته بود که قرار است بازیگران از میان کشورهای فرانسه، کانادا و ایران باشد.

بعد از قطعی شدن حضور رضا عطاران در این پروژه اوفلی بو بازیگر زن فرانسوی که در فیلم «مکتوب مای لاو» به کارگردانی عبدالطیف کشیش بازی کرده هم قرار است در پروژه حضور داشته باشد و به زودی یک بازیگر مطرح فرانسوی و کانادایی نیز به پروژه اضافه خواهند شد تا تمرین‌ هنرپیشه‌ها آغاز شود.

این کارگردان پر حاشیه تا کنون توانسته است حضورهای بسیار موفقی را در رویدادهای سینمایی داشته است و در فستیوال تسالونیکی یونان و جایزه‌ ویژه هیأت داوران از فستیوال کارلوی‌‌واری جمهوری چک را نیز از آن خود کرده بود.

این فیلم که قرار بود در ماه نوامبر کلید بخورد هم اکنون گروه تصویربرداری در تورنتو در حال فیلمبرداری این پروژه می‌باشند.

امیر گنجوی در ادامه اعلام کرده است:

کمپانی‌های مختلفی از فرانسه، کانادا، آمریکا و استرالیا برای پخش فیلم ابراز علاقه کرده‌اند که تاکنون کمپانی بلوبرد و فینیکس پخش این فیلم را در فرانسه و کانادا بر عهده گرفته‌اند.

منتظر اخبار بیشتر درباره فیلم جدید سینمایی “آزاد مثل هوا” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سینماگیمفا باشید.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.