اولین ویدیو از مجموعه شبکه خانگی رقص روی شیشه با بازی بهرام رادان

22 November 2018 - 13:31

ویدیو جدیدی که شامل بازی و نقش آفرینی بازیگر محبوب سریال “رقص روی شیشه” ساخته مهدى گلستانه ، بهرام رادان است به تازگی منتشر شده است.

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، بیش از ٢٠  درصد از فیلمبرداری مجموعه شبکه نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری در لوکیشن های تهران انجام شده است.

فیلمبرداری این مجموعه شبکه خانگی که در تهران در حال انجام بود، هم اکنون برای ادامه روند فیلمبرداری، عوامل این سریال به شمال کشور رفته‌اند.

 این مجموعه هم اکنون در شمال کشور در حال فیلمبرداری است. تا کنون همه بازیگران این مجموعه به مقابل دوربین رفته‌اند و بهرام رادان به عنوان بازیگر اصلى این مجموعه در روزهاى گذشته بازى خود را آغاز کرده است. شایان ذکر است این اولین بازی این بازیگر در حوزه سریال است.

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، در مجموعه شبکه نمایش خانگی “رقص روی شیشه” بازیگران بسیاری به ایفای نقش میپردازند. لیست این بازیگران به صورت زیر است:

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایى، مهرداد صدیقیان، میترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، سحر قریشی، بیتا فرهى، همایون ارشادى، ترلان پروانه، ابوالفضل میری، علیرضا زمانی نسب ،جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، عباس توفیقی، هانی صالحی، پانته آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، احسان سعادتی، دانیال کریمی و حسین شمس رضوی

 لازم به ذکر دوباره است که برای هرکدام از قسمت‌های این سریال ۲۶ قسمتی، یک خواننده منحصر به فرد در نظر گرفته شده است و تاکنون خوانندگی رضا صادقی، بابک جهانبخش، محمد علیزاده، مهدی مقدم، مهدی یغمایی، محمد زند وکیلی، رضا بهرام، انوشیروان تقوی، فرزاد فرزین و هوروش بند در این سریال قطعی شده است.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.