جیمز گان به علاقه استیون تایلر به بازی در Guardians of the Galaxy پاسخ داد

14 September 2016 - 10:00

با موفقیت عظیم و فوق‌العاده قسمت اول Guardians of the Galaxy و پتانسیل‌هایی که در این فیلم خلق شد، جای تعجب نبود که پس از مدتی ساخت قسمت دوم تایید شد. به تازگی تعریف و تمجید‌های زیادی از قسمت دوم (که هنوز اکران نشده) می‌شود و انتظارات از این فیلم مورد انتظار را بالا می‌برد. در هفته‌ای که گذشت، اتفاق جالبی افتاد؛ با توجه به حدس و گمان‌ها برای قسمت سوم فیلم، هنرمندانی علاقه خود برای حضور در قسمت‌های آینده نشان داده‌اند. یکی از آن‌ها، خواننده گروه موسیقی مشهور Aerosmith، استیون تایلر (Steven Tyler) بود که در هفته گذشته علاقه خود به بازی در این فیلم نشان داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

استیون تایلر پس از بازی در فیلم Happy Birthday، علاقه خود را به ورود به دنیای فیلم‌های کامیک بوکی و بازی در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 علاقه نشان داده است. تایلر در مصاحبه خود به صورت خاص به کارگردان فیلم، آقای جیمز گان (James Gunn) اشاره کرده و علاقه خود را نشان داده است و حال، گان به این علاقه تایلر پاسخ داده است.

طی یک پرسش و پاسخ در صفحه فیسبوک شخصی، گان اشاره می‌کند که طرفدار سر سخت تایلر است و در صورت همکاری، بسیار خوشحال می‌شود. گان می‌گوید:

بله من شنیدم که استیون تایلر می‌خواهد در Guardians of the Galaxy باشد. او در مصاحبه اخیر خود در مورد Guardians of the Galaxy صحبت کرده بود. او گفت که «جیمز گان آیا تو می‌شنوی؟» و پاسخ این است که بله، من گوش می‌دهم و طرفدار پر و پا قرض استیون تایلر هستم. من افتخار این را داشتم که در کارگردانی یک اثر (Super در سال ۲۰۱۰) با دختر او کار کنم و او شگفت انگیز بود. من او را در هنگام ساخت فیلم به مدت چند ثانیه ملاقات کردم. او واقعا آدم خوبی است و البته که دوست دارم روزی با استیون تایلر کار کنم.

البته جیمز گان پیش از این گفته بود که در حال حاضر نمی‌داند که آیا برای کارگردانیقسمت سوم باز خواهد گشت یا خیر. برای رفع ابهام‌ها و سوالاتی که پیش آمده بود، گان مدتی بعد در حساب شخصی توییتر خود نوشت که «اگر قسمت سوم را کارگردانی کنم، حتما. من [استیون تایلر] را دوست دارم. عاشق کار او هستم و او یک فرد گرم و دوست داشتنی است.»

نظر شما چیست؟ آیا از بازی استیون تایلر، خواننده راک مشهور در فیلم Guardians of the Galaxy لذت می‌برید یا خیر؟

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.