سفارش ساخت سریال انیمیشنی The Liberator توسط نتفلیکس

19 November 2018 - 17:00

شبکه نتفلیکس سفارش ساخت سریال انیمیشنی The Liberator «آزادی‌خواه» را به سازنده‌ی آن داده است. این سریال چهارقسمتی براساس کتاب آزادی‌خواه: سفر پرمخاطره‌ی ۵۰۰ روزه‌ی یک سرباز جنگ جهانی دوم (The Liberator: One World War II Soldier’s 500-Day Odyssey) نوشته‌ی الکس کرشاو (Alex Kershaw) ساخته می‌شود که داستان واقعی و جذاب خونین‌ترین و دراماتیک‌ترین جنگ دنیا را طی ۵۰۰ روز روایت می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این انیمیشن جنگی داستان فلیکس اسپارکس افسر ارتش آمریکا و هنگ پیاده‌نظام او از اوکلاهاما را روایت می‌کند. آن‌ها در کنار هم یک واحد گارد ملی شامل کابوی‌ها، بومیان آمریکا و آمریکایی-مکزیکی‌ها را طی حمله‌ی ایتالیا به اردوگاه کار اجباری داخاو تشکیل می‌دهند.

جب استوارت (Jeb Stuart) سازنده‌ی این سریال، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی آن نیز خواهد بود. این اولین سریال انیمیشنی ساخته شده توسط تکنیک ترکیب سه‌گانه‌ی بهبودیافته است، یک تکنولوژی جدید که جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری را با نقش‌آفرینی لایواکشن بازیگران ترکیب می‌کند، و سطح احساسات و باورپذیری بی‌نظیری به انیمیشن می‌دهد. ژرگور شیانکایتیس (Grzegorz Jonkajtys) طراح جلوه‌های ویژه‌ این تکنولوژی را به همراه ال سی کراولی (L.C. Crowley) موسس استودیوی انیمیشنی School of Humans اختراع کرده است.

استودیوی A+E با همکاری شرکت Unique Features و با شراکت استودیوی انیمیشنی School of Humans این مینی‌سریال را برای نتفلیکس تولید می‌کنند. تهیه‌کنندگان اجرایی شرکت Unique Features باب شی (Bob Shaye)، مایکل لین (Michael Lynne) و سارا ویکتور (Sarah Victor) می‌باشند. تهیه‌کنندگان اجرایی استودیوی School of Humans ال سی کراولی، ژرگور شیانکایتیس، برندون بار (Brandon Barr) و مارک آپن (Mark Apen) هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.