فیلم‌برداری بخش مربوط به بازیگران اصلی فیلم‌های آواتار به اتمام رسید

19 November 2018 - 17:52

جیمز کامرون کارگردان آواتار اعلام کرد که، فیلم‌برداری مربوط به بازیگران اصلی مجموعه آواتار به اتمام رسید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگران اصلی شامل سم ورفینگتون (sam Worthington)، زوئی سالدانا (zoey saldana)، سیگورنی ویور (sigourney weaver) و کیت وینسلت (kate winslet) هستند. کار تهیه این فیلم از الان به بعد حول محور جلو‌ه‌های ویژه سنگین خواهد بود.

کامرون افزود:

“امروز بعضی کارهای بدل‌کاری رو فیلم برداری کردیم، اما بازیگران اصلی‌مون کارشون تموم شده. ‌کار آن‌ها با پروژه به اتمام رسیده اما عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودشون به جا گذاشتن و من نمی‌تونم بیان کنم که چقدر بهشون افتخار می‌کنم”

در ماه آوریل کارگردان دنباله مجموعه را تحت عنوان یک حماسه بین نسلی توصیف کرد و به طرفداران وعده صحنه‌های احساسی و درام بیشتری را داد. کامرون اخیرا توضیح داد که، کلنل مایلز ( با بازی استفان لنگ) به چهار دنباله مجموعه به عنوان شرور اصلی مجموعه باز خواهد گشت. فیلم‌برداری آواتار شماره ۲ و ۳ رسما از ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز شده است، که کمی بعد از آن کامرون اعضای جوان مجموعه را نیز اعلام کرد که از آن‌ها می‌توان به جک چمپیون (jack champion) در نقش خاویر سوکورو اشاره کرد که نوجوانی است که، در پایگاه نظامی دروازه جهنم به دنیا آمده است.

کمپانی فاکس چندی پیش تاریخ اکران تمامی قسمت‌های مجموعه را اعلام کرد. آواتار ۲ در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰، آواتار ۳ در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱، آواتار ۴ در ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ و آواتار ۵ در ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. البته کامرون اعلام کرد اگر قسمت ۲ و ۳ موفق نباشند، قسمت‌های ۴ و ۵ را نخواهد ساخت.

آواتار در سال ۲۰۰۹ نزدیک به ۲٫۷ میلیارد دلار درآمد مجموع داشت که، رکورد اثر قبلی خود کامرون یعنی تایتانیک را در هم شکست.

منبع: coming soon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.