هیو گرانت در سریال The Undoing به نیکول کیدمن پیوست

19 November 2018 - 22:00

بنا بر گزارش TVLine، هیو گرانت (Hugh Grant) بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب و فیلم Four Weddings and a Funeral، برای ایفای نقش اصلی در یک سریال اقتباسی به نام  The Undoing بر اساس رمان هیجان‌انگیز و روانشناسانه‌ی جین هنف کورلیتز (Jean Hanff Korelitz) به نام You Should Have Known با شبکه‌ی HBO قرارداد بست. در این سریال نیکول کیدمن (Nicole Kidman) بازیگر Big Little Lies هم خواهد درخشید. سوسان بیر (Susanne Bier) کارگردان هر شش قسمت سریال است و دیوید ای کلی (David E. Kelley) نویسنده‌ی فیلمنامه است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

گرنت بیشتر بخاطر ایفای نقش در فیلم‌های کمدی و رمانتیکی مثل Notting Hill از راجر میشل (Roger Mitchell) که در مقابل جولیا رابرتس (Julia Roberts) بود و فیلم Love Actually که لحنی کریسمسی داشت و همچنین Four Weddings and a Funeral با درخشش در کنار اندی مک‌دوِل (Andie MacDowell) و رووان اتکینسون (Rowan Atkinson) مشهور است. او اخیرا بعنوان شخصیت شرور در Paddington 2 ظاهر شده است.

سریال The Undoing داستانی از گریس ساش (Grace Sachs) با بازی کیدمن را که یک پزشک موفق است وکتابی در راه دارد به همراه یک زوج خوب و یک پسر در یک مدرسه‌ی خصوصی در نیویورک روایت می‌کند. در زیر خلاصه‌ی سریال را آورده‌ایم:

چند هفته قبل از اینکه کتاب او منتشر شود، چالش‌هایی جدید در زندگی او ایجاد شد: یک مرگ خشن، یک همسر گمشده و زنجیره‌ای از افکار وحشتناک. گریس در یک فاجعه‌ی بزرگ گیر کرده است و به راه‌هایی که به او توصیه شده است توجه نکرده و او باید در این شرایط از این زندگی خارج شود و زندگی جدیدی برای خود و بچه‌اش بسازد.

کلی تهیه کننده‌ی اجرایی سریال The Undoing است و بخش تولیدی دیوید ای کلی، شورانر سریال است. نیکول کیدمن هم علاوه بر بازیگری، به همراه پر ساری (Per Saari) برای Blossom Films و برونا پاپاندری (Bruna Papandrea) برای Made Up Stories تهیه کننده‌ی اجرایی فیلم هستند. منبع خبری گزارش کرده است که ممکن است مثل سریال Big Little Lies که همه‌ی ۷ قسمت در فصل اول سریال بودند، The Undoing نیز به همین شکل باشد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.