جوخه انتحار فقط سکانس میان تیتراژی خواهد داشت

30 July 2016 - 20:45

اگر یک چیز باشد که طرفداران فیلم های ابرقهرمانی از آن به خوبی آگاه باشند این است وقتی تیتراژ فیلم آغاز شد از جای خود بلند نشوند یا فیلم را متوقف نکنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

مارول سالهاست که در فیلم هایش سکانس های بین تیتراژی وپس از تیتراژی بسیاری قرار می دهد. اما تاکنون برادران وارنر از این عمل مارول پیروی نکرده اند و در دنیای سینمایی دی سی تا به حال شاهد چنین سکانس های نبودیم نه در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت و نه در فیلم مرد پولادین. حال به نظر می رسد کمپانی وارنر بالاخره در فیلم جوخه انتحار قصد انجام این کار را دارد. با توجه به سایت کامیک بوک، فیلم ساخته دیوید ایر(David Ayer)دارای سکانس میان تیتراژی خواهد بود اما از سکانس پس از تیتراژ خبری نخواهد بود. البته این مورد ممکن است تا زمانی که فیلم اکران شود تغییر کند.

در ادامه توضیح داده شده که پس از نمایش بخش اول تیتراژ که تایپوگرافی نئونی است سکانس جدیدی نشان داده می شود که سایت کامیک بوک آن را “اساسی و مهم” خوانده است. مشخص نیست که این سکانس چیست اما احتمالا پایه گذار بخشی از دنیای سینمایی دی سی خواهد بود. حدس هایی که در مورد این سکانس می توان زد را در ادامه می توانید بخوانید:

از آنجایی که می دانیم بتمن در جوخه انتحار حضور خواهد داشت سکانس میان تیتراژی می تواند آغازگر فیلم منفرد بتمن بن افلک باشد یا حتی ممکن است نشان دهنده اسپین آفی برای هارلی کوئین باشد، هرچند که مارگوت رابی گفته که مطئمن نیست چنین اتفاقی رخ دهد. شاید هم کمکی به تایید بیش از پیش جوخه انتحار ۲ که تایید شده باشد.

این هفته مطلع شدیم که بتمن تنها ابرقهرمان حاضر در این فیلم نخواهد بود بلکه شاهد حضور کوتاهی از فلش نیز خواهیم بود. از این که فلش در کدام بخش فیلم حضور دارد اطلاعاتی در دست نیست، اما این احتمال وجود دارد که در سکانس بین تیتراژ حاضر شود و جوخه انتحار را به لیگ عدالتی که در آینده شاهد آن خواهیم بود متصل کند.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.