مصاحبه ویدیویی کارگردان‌های انیمیشن «رالف اینترنت را خراب می‌کند»

21 November 2018 - 11:00

رالف (با صدای جان سی رایلی (John C. Reilly)) و ونلوپ (با صدای سارا سیلورمن (Sarah Silverman)) با انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند «Ralph Breaks the Internet» دوباره به سینماها برگشته‌اند. این‌بار آن‌ها باید از دنیای بازی‌های ویدیویی خارج شده و وارد اینترنت شوند تا جایگزینی برای دسته فرمان بازی شوگر راش پیدا کرده و این بازی ونلوپ را نجات دهند. با وجود اینکه رالف و ونلوپ تیم خوبی تشکیل می‌دهند، اما برای رسیدن به این هدف، باید از شخصیت‌های جدید زیادی که اینترنت را خانه‌ی خود می‌نامند مانند شنک (با صدای گل گدوت (Gal Gadot)) از بازی محبوب مسابقه کشتار و شاهزاده‌های دیزنی کمک بگیرند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شنک تاثیر مهم و قابل توجهی روی دوستی رالف و ونلوپ دارد و آن سکانس شاهزاده‌های دیزنی آن‌قدر جذاب بود که در مصاحبه با ریچ مور (Rich Moore) و فیل جانستون (Phil Johnston) کارگردان‌های رالف اینترنت را خراب می‌کند درباره‌ی هردوی این موضوعات سوال کردم. در این مصاحبه ویدیویی، مور و جانستون درباره فرآیند انتخاب گل گدوت، سیر تکاملی سکانس شاهزاده‌های دیزنی و این‌که چه کسی را قهرمان ستایش‌نشده‌ی این انیمیشن می‌دانند صحبت کرده‌اند.

رالف اینترنت را خراب می‌کند ۲۱ نوامبر در سینماها اکران خواهد شد. در خلاصه رسمی داستان این انیمیشن آمده است:

«رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲» ایستگاه بازی‌های ویدیویی لیتواک را رها کرده و به دنیای هیجان‌انگیز و ناشناخته‌ی اینترنت وارد می‌شود – که معلوم نیست می‌تواند از خرابکاری‌های رالف در امان باشد یا خیر. رالف با صداپیشگی جان سی رایلی و ونلوپ با صداپیشگی سارا سیلورمن باید همه چیزشان را تحت خطر قرار داده و پا به دنیای بی‌کران وب بگذارند تا دسته فرمان جایگزینی برای بازی ویدیویی ونلوپ یعنی شوگر راش پیدا کنند. اما در این مسیر، رالف و ونلوپ به شهروندان این دنیای بزرگ اعتماد کرده و برای رسیدن به هدف خود از آن‌ها کمک می‌گیرند، که یکی از آن‌ها شخصی به نام یسس با صداپیشگی تاراجی پی هنسون (Taraji P. Henson) طراح سایت باززتیوب است.

انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند توسط ریچ مور (کارگردان Zootopia و Wreck-It Ralph) و فیل جانستون (دستیار نویسنده‌ی Wreck-It Ralph و Zootopia) کارگردانی می‌شود و کلارک اسپنسر (Clark Spencer) تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.