آرون پل و امیلی راتایکوفسکی در تریلر Welcome Home

20 November 2018 - 21:00

با آغاز نمایش تریلر جذاب جورج رتلیف (George Ratliff) در سالن‌های نمایش تحت عنوان Welcome Home و به دنبال پُردرخواست بودنِ آن در آخر هفته‌ی اخیر (این فیلم بصورت اختصاصی از DIRECTV پخش شد)، تصمیم گرفتیم گفتگوی اختصاصیِ طولانی مدتی را با آرون پل (Aaron Paul) و امیلی راتایکوفسکی (Emily Ratajkowski) ترتیب دهیم. اگر شما با Welcome Home آشنایی ندارید، باید به حضورتان عارض شویم که داستان فیلم در مورد زوجی است که در تلاشند تا ازدواج تقریبا از دست رفته‌شان را با اجاره‌ی یک خانه‌ی زیبا در حوالی ایتالیا، حفظ کنند. متاسفانه، یکی از همسایه‌های آن‌ها از چهره‌ی خوب و جذابیتش برای فریفتن این زوج استفاده می‌کند تا آن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار دهد؛ که این امر در نهایت نتایج سهمگینی را به دنبال دارد. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در مصاحبه‌ای که با این دو ستاره انجام شد، آن‌ها از ملاقاتشان برای اولین بار صحبت کردند، و به این موضوع اشاره نمودند که چگونه فیلم دست روی ترسی می‌گذارد که شما واقعا چیز زیادی راجع به آن نمی‌دانید و نمی‌دانید وارد چه ماجرایی شده‌اید؛ این درست مربوط به زمانی است که شما یک محل را تصادفا برای زندگی خود انتخاب و سپس آن‌جا اجاره می‌کنید. این دو از خاطرات به‌یاد ماندنی فیلمبرداری از ایتالیا گفتند و از علت کاهش وزن خود طی فیلمبرداری پرده برداشتند، در آخر نیز به این امر اشاره کردند که تا کنون چقدر به آن‌ها گفتند که ابتدا داستات را بخوانید، بعد فیلمنامه را و چقدر و چقدر…

اگر دلتان برای بازی Ice Breakers آرون پل و امیلی راتایکوفسکی تنگ شده است، می‌توانید ویدیوی مربوط به آن را در یوتیوب مشاهده نمایید. اگر تا به حال نیز آن را ندیده‌اید، باید بگوییم این یک بازی باحال است که شامل سوالاتی همچون موارد زیر می‌شود:

  • دوست دارید در کدام شبکه تلویزیونی به عنوان بازیگر مهمان بازی کنید؟
    فیلم مورد علاقه‌ی فانتزی/علمی-تخیلی شما چیست؟
    کدام فیلم در کودکی شما را ترساند؟
    اگر صاحب یک فیلم/برنامه‌ی تلویزیونی بودی، کدام را ترجیح می‌دادی؟
    عکس پشت زمینه‌ی گوشی تلفن همراهتان چیست؟
    و سوال‌هایی از این دست…

ما متوجه شده‌ایم که بازی، همیشه باعث می‌شود چیزهای باحالی راجع به اشخاصی که با آن‌ها مصاحبه می‌کنیم بفهمیم، چیزهایی که تا کنون نمی‌دانستیم؛ و مصاحبه اخیر نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. بعد از این، آیا می‌دانستید آرون پل طرفدار پر و پا قرص سریال Lost (لاست) بود؟ یا امیلی راتایکوفسکی عاشق سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و فیلم Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) است؟

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.