انتشار ویدیوی اختصاصی سکانس دنبال کردنِ موتور در Mission: Impossible – Fallout

21 November 2018 - 11:58

استودیو پارامونت پیکچرز در اقدامی ویدیوی اختصاصی تبلیغاتی از ویدیو خانگی فیلم Mission: Impossible-Fallout (مامویت غیر ممکن: سقوط))، را که در آن تام کروز (Tom Cruise) و کارگردان فیلم؛ کریستوفر مک کوآری (Christopher McQuarrie) که در حال صحبت راجع به صحنه‌ی آن رفتار جالبِ عجیب و غریبِ شجاعانه‌ی دنبال کردنِ موتور در پاریس هستند، منتشر کرد. شما می‌توانید دنباله‌ی بلک باستر این فیلم را از دیجیتال اچ دی (Digital HD)، در تاریخ ۲۰ نوامبر و از بلو-ری (Blu-ray)، در تاریخ ۴ دسامبر، خریداری نمایید. شما همراهان گرامی سینما گیمفا می‌توانید کلیپ دنبال کردن موتور را در پایان این خبر مشاهده فرمایید.

در فیلم “ماموریت غیر ممکن: سقوط”، اتان هانت (Ethan Hunt) و تیم IMF او که شامل الک بالدوین (Alec Baldwin)، سیمون پگ (Simon Pegg)، وینگ رامس(Ving Rhames) می‌شود همراه با دوستان‌شان (ربکا فرگوسن Rebecca Ferguson، میشل موناگان Michelle Monaghan) بعد از خراب شدن ماموریت‌شان در مسابقه‌ای علیه زمان قرار می‌گیرند. هنری کاویل (Henry Cavill)، آنجلا باست (Angela Bassett) و ونسا کربی (Vanessa Kirby) نیز به بازیگران این مجموعه اضافه شده‌اند.

فرنچایز “ماموریت غیر ممکن” در سال ۱۹۶۶ بصورت مجموعه تلوزیونی از CBS پخش شد که هفت فصل و ۱۷۱ قسمت از آن ساخته شد. این مجموعه سال ۱۹۸۸ با سریال ریبوت شده‌ای از شبکه ABC بازگشت و نتوانست در میان مخاطبین جا باز کند و ساخت آن بعد از دو فصل متوقف شد. تقریبا یک دهه بعد از آن، ماموریت غیرممکن تام کروز با مجموعه جاسوسی روی پرده سینما قرار گرفت و به فرنچایز سینمایی بسیار موفقی تبدیل شد.

شما در مورد کلیپ دنبال کردن موتور در “ماموریت غیر ممکن: سقوط” چه فکری می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش نظرات این خبر با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.