وضعیت بتمن حین وقایع کراس‌اور Elseworlds دنیای تلویزیونی دی‌سی

20 November 2018 - 22:30

شبکه CW با کراس‌اور Elseworlds که در آن شاهد جابجایی ابرقهرمان‌های دنیای تلویزیونی دی‌سی خواهیم بود هیجان زیادی در طرفداران به وجود آورده است، اما اینکه ارو‌ ورس (Arrowverse) چطور قرار است شهر گاتهام و بت‌وومن با بازی روبی رز (Ruby Rose) را بدون حضور بتمن معرفی کند هنوز مشخص نبود… البته تا الان. گاتهامی که ابرقهرمانان سریال‌های Arrow «ارو»، The Flash «فلش» و Supergirl «سوپرگرل» در آن حضور پیدا می‌کنند حدود سه سال تحت حمایت بتمن نبوده است، و او این شهر پر جرم و جنایت را رها کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کارولاین درایس (Caroline Dries) تهیه‌کننده مشاور Elseworlds که همچنین تهیه‌کننده اجرایی سریال مستقل Batwoman «بت‌وومن» هم هست، درباره گاتهام بدون بتمن این‌طور گفته است:

دیدگاه ما این است که: گاتهام پس از اینکه بتمن برای سه سال در آن حضور نداشته به چه شکلی درمی‌آید؟ وقتی نظم و قانون، محافظ و سمبل امید مردم از بین رفته باشد، نتیجه‌ی آن چه می‌شود؟ برخی اشخاص از این قضیه خوشحال هستند چون می‌توانند بدون هیچ مشکلی هرکاری دلشان خواست انجام دهند. اما عده‌ی زیادی از مردم از این قضیه ناراحت بوده و امید خود را از دست داده‌اند، و شهر و زیرساخت‌های آن در حال فروپاشی هستند. پس گاتهام شهر شاد و خوشحالی نیست. ابرقهرمانان ما وارد شهر خشن و بی‌رحمی می‌شوند.

مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim) تهیه‌کننده‌ی ارو ورس، گاتهام شبکه CW را یک شهر مرده خطاب می‌کند. او در این باره گفته:

من به این شکل قضیه را برای استفن آمل (Stephen Amell) توضیح دادم،‌ این شهر در آن‌جا هست اما زیر و رو شده است. این بدترین حالت ممکن است. دلیلی که مردم درباره گاتهام صحبت نمی‌کنند این است که یک شهر مرده است. گاتهام به شهر ارواح تبدیل شده است.

در زمان تولید فیلم‌های Joker «جوکر» بی‌شمار و ریبوت کردن فیلم‌های Batman «بتمن»، دنیایی که در آن کسی درباره گاتهام حرفی نزند بیشتر شبیه یک رویاست. البته با توجه به صحبت‌های گرنت گاستین (Grant Gustin) بازیگر سریال فلش، بتمن CW بیشتر یک اسطوره است، اسطوره‌ای که الیور کویین – که نقش ابرقهرمان عبوس این دنیا را پرکرده است – او را به رسمیت نمی‌شناسد. گاستین می‌گوید:

الیور میگه، اون واقعی نیست! اون ساختگیه! اون یک دروغ برای ترسوندن مردمه. اما بری کاملا شیفته‌ی داستان بتمن شده و دوست دارد او را ملاقات کند. در این کراس‌اور شاهد صحنه‌های جالبی خواهید بود.

پخش کراس‌اور Elseworlds از ۹ دسامبر به مدت سه شب ادامه خواهد داشت.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.