تمدید سریال Mr. Mercedes برای فصل سوم

21 November 2018 - 20:00

شبکه Audience متعلق به شرکت AT&T سریال Mr. Mercedes «آقای مرسدس» را برای فصل سوم تمدید کرد. این سریال براساس رمان سه‌گانه‌ی شخصیت بیل هاجز نوشته‌ی استفن کینگ (Stephen King) ساخته شده، و نامش از کتاب اول انتخاب شده است. کتاب‌های دوم و سوم جوینده یابنده است و آخرین گشت نام دارند. این سریال یکی از بهترین اقتباس‌های تلویزیونی از رمان‌های کینگ است که هم‌اکنون در سایت راتن تومیتوز با رضایت ۹۳٪ همراه بوده است. به دلیل این استقبال خوب مخاطبان، شرکت AT&T فعلا برنامه‌ای برای پایان دادن به این سریال ندارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال آقای مرسدس داستان کارآگاه پلیس بازنشسته بیل هاجز (با بازی برندن گلیسون (Brendan Gleeson)) و ماموریتش برای دستگیر کردن قاتل زنجیره‌ای برِیدی هارتزفیلد (با بازی هری ترداِوی (Harry Treadaway)) را روایت می‌کند. با اینکه فصل اول از رمان اول اقتباس می‌کرد، اما فصل دوم از بخش‌هایی از هردو رمان دوم و سوم اقتباس کرد. مانند رمان‌ها، سریال هم دچار تغییر ژانر شد، و از یک داستان مهیج واقع گرایانه، به داستانی ماوراطبیعی تبدیل شد. برای طرفداران سه‌گانه رمان (یا کلا طرفداران آثار کینگ) این پیچش داستانی خیلی شوکه‌کننده نبود. اما برای مخاطبانی که هر هفته این سریال را دنبال می‌کردند، این تغییر بدون شک عجیب بود، البته باعث نشد کسی از تماشای ادامه‌ی سریال خودداری کند.

فصل دوم آقای مرسدس چند هفته پیش به پایان رسید اما AT&T برنامه‌هایی برای فصل سوم دارد. تولید فصل سوم این سریال اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شده و این فصل اواخر ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. دنیل یورک (Daniel York) مدیر اجرایی شرکت AT&T در بیانیه‌ای اعلام کرد:

سریال آقای مرسدس آن‌قدر مخاطبان زیادی را جذب کرده، که ما از بازگشت آن برای فصل سوم خیلی هیجان‎زده هستیم. دیوید کلی (David Kelly) و جک بندر (Jack Bender) سریالی ساخته‌اند که به اثر استفن کینگ احترام می‌گذارد و به شدت منتظریم ببینیم آن‌ها این سریال را به چه سمتی هدایت خواهند کرد.

فصل سوم این سریال هم شامل ۱۰ قسمت خواهد بود. دیوید کلی دوباره در نقش شورانر سریال حضور دارد، و جک بندر بار دیگر کارگردانی سریال را برعهده خواهد داشت. استفن کینگ در کنار کلی، بندر، مارتی بوون و ویک گادفری تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

اینکه چه چیزی در انتظار مخاطبان سریال خواهد بود هنور یک معمای بزرگ، حتی برای طرفداران رمان‌ها است. فصل دوم سریال، بخش‌های زیادی از رمان دوم را نادیده گرفت تا روی بازی موش و گربه بین هاجز و هارتزفیلد متمرکز شود که در کتاب سوم رخ می‌داد. حالا که داستان سریال تقریبا به پایان داستان کتاب‌ها رسیده، باید دید سازندگان چه برنامه‌ای برای ادامه‌ی آن دارند. ممکن است فصل سوم بیشتر به کتاب دوم یعنی جوینده یابنده است اختصاص داده شود، کتابی که در آن هاجز و دوستش هولی گیبنی (با بازی جاستین لوپ (Justine Lupe)) یک دفتر کارآگاهی افتتاح می‌کنند. نویسندگان سریال طی داستان کتاب جوینده یابنده است بهتر می‌توانند دوستی بین هاجز و گیبنی را به صورت عمیق بررسی کرده و یک شخصیت منفی جدید برای مقابله با هاجز خلق کنند. فعلا خیال طرفداران از این بابت راحت باشد که سریال آقای مرسدس حداقل یک فصل دیگر ادامه خواهد داشت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.