اقتباس خطوط داستانی سریال The Boys از کتاب‌های کامیک‌

21 November 2018 - 23:00

جک کواید (Jack Quaid) طی مصاحبه‌ای که با CBR انجام داد، از مورد اقتباس قرار دادنِ یکی از خط داستانی‌های کلیدی از کامیک‌ها در سریال ضد قهرمانی آینده‌ی شبکه‌ی آمازون، The Boys (پسران) پرده برداشت. کواید در پاره‌ای از مصاحبه‌ی خود به بینندگان این هشدار را داد که بینندگان باید انتظار دیدن داستان عاشقانه‌ی پیچیده‌ی وی هیوئی (Wee Hughie) با انی جَنیوری (Annie January)؛ که عضوی از The Seven (هفت) است را، داشته باشند. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان “پسران” در آمریکا اتفاق می‌افتد، جایی که اخلاقیات در سیطره ابرقهرمانانی قرار می‌گیرد که در عضویت گروهی تحت عنوان “هفت” قرار دارند. اینان که در ابتدا داعیه‌ی مبارزه با فساد و نابرابری و احیای دوباره‌ی اخلاقیات را داشتند، اینک همانند سلبریتی‌‌ها و دیگر مشاهیر جامعه‌ی کنونیِ آمریکا، دست به سوء استفاده از قدرت خود زده‌اند. بیلی بوچر (با بازی کارل اربن Karl Urban) گروهی از مبارزین را که بطور غیر رسمی با نام “پسران” شناخته می‌شوند را رهبری می‌کند که بنظر می‌رسد خود قهرمانانی شکست ناپذیرند.

“پسران” براساس سریالی کامیکی با همین نام و کتاب مصور رده‌ی بزرگ‌سالان نوشته‌ی داریک رابرتسون (Darick Robertson) ساخته شده است. در این کامیک «پسران» گروه ویژه‌ای از زیرمجموعه‌ی اداره‌ی سی‌آی‌اِی (CIA) هستند که همانطور که اشاره کردیم تحت رهبری بیلی بوچرز فعالیت می‌کنند. کار این گروه رویارویی با ابرقهرمانانی است که از کنترل خارج شده‌اند. آن‌ها به محض اینکه ابرقهرمانان از مسیر خود منحرف شوند مچ آنها را می‌گیرندو آن‌ها را سر جای خودشان می‌نشانند. در این کامیک تاکنون تیم‌های مختلفی از ابرقهرمان‌ها حضور داشته است که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان از قهرمانان فیلم‌های The Justice League (لیگ عدالت)، The Avengers (انتقام جویان)، The Fantastic Four (چهار شگفت انگیز)، X-Men (مردان ایکس) و The New Mutants (جهش یافته‌های جدید) نام برد. واندر وومن، فلش، مرد آهنی و بتمن، نیز دیگر شخصیت‌های شاخص حاضر در این سریال هستند.

سث روگن (Seth Rogan)، ایوان گلدبرگ (Eva Goldberg) و اریک کریپ (Eric Kripe)، خالق سریال Supernatural این مجموعه را برای کمپانی آمازون گسترش داده‌اند. این مجموعه قرار است بیش‌ترِ حد و مرزهای کتاب مصور پیرامون خشونت و مسائل جنسی را حفظ کند اما در عین حال سویه‌ی تاریک ابرقهرمانی را نیز مورد کاوش قرار دهد. کارل اربن نقش بیلی بوچر، جک کواید نقش هیوئی، لاز آلونسو (Laz Alonso) نقش Mother’s Milk، تومر کاپون (Tomer Kapon) نقش فرنچی (Frenchie) و کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara) نقش “زن” را ایفا می‌کنند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به الیزابت شو (Elisabeth Shue)، ارین موریارتی (Erin Moriarty)، آنتونی استار (Antony Starr)، دومینیک مک‌الیگوت (Dominique McElligott)، جسی تی. آشر (Jessie T. Usher)، چِیس کرافورد (Chace Crawford) و نِیتن میچل (Nathan Mitchell) اشاره کرد.

هم اکنون فصل اول سریال “پسران” در دست ساخت است و گویا این سریال پخش خود را در سال ۲۰۱۹ و از شبکه‌ی آمازون آغاز خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.