تاریخ اکران احتمالی فیلم‌های موربیوس و ونوم ۲ مشخص شد

22 November 2018 - 22:00

اگرچه استودیوهای دیزنی (Disney) و فاکس (Fox) درحال ادغام شدن هستند، جایی‌که در آن ممکن است مردان ایکس با کاپیتان آمریکا درگیر شوند، اما سونی (Sony) هم در حال توسعه‌دادن به دنیای ابرقهرمانی خودش براساس کامیک‌ بوک‌های مارول بدون حضور مرد عنکبوتی است. استودیوی سونی به تازگی دو تاریخ اکران سال ۲۰۲۰ را برای دو اسپین‌آف مرد عنکبوتی اعلام کرده؛ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ برای یک فیلم غیردنباله و ۲ اکتبر ۲۰۲۰ برای یک دنباله. اگرچه هنوز چیزی مشخص نیست – این تاریخ اکران‌ها ممکن است برای هر فیلمی باشند – اما به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران هردو فیلم Morbius «موربیوس» و Venom 2 «ونوم ۲» خواهیم بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم موربیوس، جرد لتو (Jared Leto) نقش این خون‌آشام زنده که در کامیک بوک‌ها توسط گیل کین (Gil Kane) و روی توماس (Roy Thomas) در سال ۱۹۷۱ خلق شده را بازی می‌کند. اوایل امسال آوی آراد (Avi Arad) و مت تولماچ (Matt Tolmach) تهیه‌کنندگان فیلم موربیوس گفته بودند فیلمبرداری این فیلم اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد، که احتمال اکران آن در ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ را بیشتر می‌کند.

در مورد ونوم هم، ساختن دنباله برای آن کاملا بدیهی است. این فیلم با بازی تام هاردی (Tom Hardy) در نقش ادی براک در باکس‌آفیس به شدت فراتر از حد انتظارات ظاهر شد، و با فروش هفته اول ۸۰ میلیون دلاری بهترین افتتاحیه‌ی ماه اکتبر تاریخ سینما را رقم زد. این فیلم به کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) در باکس‌آفیس بین‌المللی هم به فروش ۸۰۰ میلیون دلاری دست یافت، و Justice League «لیگ عدالت»، Deadpool «ددپول» و همه فیلم‌های X-Men «مردان ایکس» را پشت سر گذاشت.

حال باید منتظر ماند و دید آیا این تاریخ اکران‌ها برای این دو فیلم هستند یا سونی قصد سورپرایز کردن طرفداران را دارد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.