اولین تصاویر کانر لسلی در نقش واندرگرل سریال Titans

23 November 2018 - 12:30

دی‌سی (DC) اولین تصاویر کانر لسلی (Conor Leslie) بازیگر نقش دانا تروی که در قسمت هشتم سریال Titans «تایتان‌ها» حضور خواهد داشت را منتشر کرد. با اینکه در این تصاویر، تروی را در حال مبارزه نمی‌بینیم، اما از حضور او در این جمع هیجان‌زده هستیم. تروی در کامیک‌ها به عنوان واندرگرل شناخته می‌شود، که یکی از اعضای اصلی گروه تایتان‌های نوجوان است، بنابراین ممکن است در قسمت‌های آینده‌ی سریال تایتان‌ها به یک شخصیت مهم تبدیل شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال تایتان‌ها، که نسخه‌ی خشن سریال کلاسیک Teen Titans «تایتان‌های نوجوان» است، داستان گروهی از قهرمان‌های جوان در دنیای دی‌سی را روایت می‌کند که در حال پیدا کردن جایگاه خود در دنیا هستند. دیک گریسون و ریچل راث، دختری خاص با نیروی ماوراطبیعی و شیطانی، درگیر توطئه‌ای می‌شوند که ممکن است زمین را نابود کند. در این مسیر شخصیت‌های دیگری از جمله استارفایر کله‌شق و بیست بوی دوست داشتنی هم به آن‌ها اضافه می‌شوند. آن‌ها در کنار هم به یک خانواده و تیم ابرقهرمانی تبدیل می‌شوند.

در سریال تایتان‌ها برنتون توایتز (Brenton Thwaites) در نقش دیک گریسون/رابین، تیگن کرافت (Teagan Croft) در نقش ریچل راث/ریون، آنا دیوپ (Anna Diop) در نقش کوریاند/استارفایر، آلن ریچسون (Alan Ritchson) در نقش هاوک، مینکا کلی (Minka Kelly) در نقش داو، برونو بیچیر (Bruno Bichir) در نقش دکتر نیلز کالدر  و لیندسی گورت (Lindsey Gort) در نقش کارآگاه امی روربچ حضور دارند.

سریال تایتان‌ها که توسط Weed Road Pictures و Berlanti Productions با همکاری بخش تلویزیونی Warner Bros تولید می‌شود، یکی از جدیدترین سریال‌های لایو-اکشن اریجینالی است که از سرویس استریم DC Universe پخش می‌شود. آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman)، جف جانز (Geoff Johns)، گرگ برلانتی‌ (Greg Berlanti) و سارا شکتر (Sarah Schechter) تهیه کندگان اجرایی سریال هستند.

در این سریال اکشن، دیک گریسون از سایه‌ها برمی‌خیزد تا رهبر گروه شجاعی از قهرمانان جدید همچون استارفایر، ریون و بقیه شود. این سریال یک لایو اکشن ماجراجویی و دراماتیک است که داستان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کامیک‌بوکی را دنبال می‌کند.

قسمت هفتم سریال تایتان‌ها امروز پخش خواهد شد.

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.