کیانو ریوز صداپیشه‌ی جدید Toy Story 4 خواهد بود

23 November 2018 - 16:00

طی گزارش‌های منتشر شده در روزهای اخیر، تیم الن (Tim Allen) از صداپیشگیِ کیانو ریور (Keanu Reeves) به عنوان یکی از شخصیت‌های جدید Toy Story 4 (داستان اسباب بازی۴) خبر داد. فیلم اصلی “داستان اسباب بازی” که اولین بار توسط فیلم‌های انیمیشنی کامپیوتری دوست داشتنی پیکسار (Pixar) در سال ۱۹۹۵ ساخته شد؛ توانست هر سه جایزه‌ی اسکاری که برای آن‌ها نامزد شده بود را، با اقتدار به خانه ببرد. این استودیوی انیمیشن سازی از آن دوران به بعد، توانست به وسیله‌ی جهش‌ها و موفقیت‌های حاصل از تهیه و تولیدِ “داستان اسباب بازی” رشد چشمگیری در عرصه انیمیشن سازی داشته باشد. اکنون فرنچایز پیکسار، شامل چیزی بیشتر از سه فیلمِ تحسین شده‌ی منتقدین، تعدادی فیلم انگشت شمار که بطور مخصوص برای تلویزیون ساخته شده‌اند، بازی‌های ویدیویی و چیزهایی در این بین نمی‌شود. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم “داستان اسباب بازی۴”، پروژه‌ای است که پیکسار در سال ۲۰۱۴ رسما خبر ساخت آن را اعلام کرد. از آن پس، خروج کارگردان رسمی آن، جان لستر (John Lasseter) و افشای بیشتر فیلمنامه‌ی اولیه‌ی “داستان اسباب بازی۴” توسط استودیو، رویه‌ی این پروژه‌ی خوب را تغییر داد. در حال حاضر نویسنده‌ی فیلم موفق Inside Out، جاش کولی (Josh Cooley)، سکان نویسندگی فیلم را در دست دارد. در قسمت آینده‌ی این فیلم، علاوه بر وودی، باز لایت‌یِر، جسی و سایر اعضای “داستان اسباب بازی” در مسیری پر از ماجراجویی، وودی به شما نشان خواهد داد که دنیا برای یک اسباب بازی چقدر می‌تواند بزرگ باشد. وودی در این مسیر با دوستان قدیمی و جدید زیادی همراه می‌شود که از جمله‌ی آنان می‌توان به شخصیتی که توسط خودِ جان ویک صداگذاری شود، اشاره کرد.

الن طی حضورش در برنامه‌ی امشب با جیمی فلنِ (The Tonight Show Starring Jimmy Fallon) این هفته، از نقش آفرینیِ کیانو ریوز در “داستان اسباب بازی۴” پرده برداشت. او همچنین کمی از این موضوع که شخصیت ریوز در فیلم، چگونه شخصیتی خواهد بود نیز گفت:

بچه‌های جدیدی که در این سری حضور دارند، فوق العاده‌ هستند. کیانو ریوز نقش پررنگی در پروژه آینده‌ی ما دارد. راستش، بین خودمان بماند، اگر بخواهم کمی به داستان ورود کنم، او (پسر مودبِ باشخصیتِ بااستعدادمان) حتی گفت که ‘شخصیتش خیلی به باز لایت‌یِر شبیه است.’

اما ریوز، آخرین بازیگری است که پیشنهاد صداپیشگیِ شخصیت جدید حاضر در “داستان اسباب بازی۴” را قبول کرد. اما در مورد فورکی (با بازی تونی هیل Tony Hale) باید گفت که او یک اسباب بازی نیست! او یک پروژه‌ی واقعی ساخت و ساز است. فورکی مطمئن است که در اتاق بانی نخواهد ماند. متاسفانه هر بار که او تلاش می‌کند از آنجا خارج شود، یک نفر او را وارد یک ماجراجویی ناخواسته می‌کند. فورکی طی اولین تریلر منتشر شده‌ی “داستان اسباب بازی۴” بطور رسمی معرفی شد. این پیش نمایش سریعا به دنبال انتشار دومین تیزر “داستان اسباب بازی۴” که روی دو شخصیتِ نو ورودِ فیلم تمرکز داشت، پخش شد: کارناوال اسباب بازی داکی و بانی؛ که به ترتیب، کیگان مایکل-کی (Keegan Michael-Key) و جردن پیل (Jordan Peele) صداپیشگانِ آن‌ها هستند.

علی رغم آنکه اطلاعات زیادی از اینکه چه کسی در فیلم بازی می‌کند نداریم، حضور ریوز برگ سبزی در فهرست بازیگریِ “داستان اسباب بازی۴” خواهد بود. این اولین تجربه‌ی انیمیشنی در کارنامه‌ی بازیگری درخشان این ستاره خواهد بود؛ البته با عدم احتساب بازی او در A Scanner Darky از ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) و صداپیشگی او در The Animatrix. امید است که نقش او در “داستان اسباب بازی۴” یک نقش پررنگ؛ یا، لااقل، مقداری بیشتر از فقط یک سکانس، باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.