در اولین تصویر منتشر شده از Monster Hunter، میلا جوویچ و تونی جا در حال شکارند

23 November 2018 - 23:00

میلا جُوُویچ (Milla Jovovich) و تونی جا (Tony Jaa) به سختی مشغولِ شکارِ هیولا در Monster Hunter (شکارچی هیولای) پل دبلیو. اس. اندرسون (Paul W. S. Anderson)، که نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد، هستند. این اثر که محصول استودیو سونی پیکچرز و اقتباسی از فرنچایز بازی ویدیویی Capcom است، یک شخصیت اصیل با کمی تغییر و در ترکیب با افسانه‌های کهن را در عین ادای احترام و وفاداری به فرنچایز به شدت موفقِ مورد اقتباس قرار گرفته‌ی آن، به بینندگان معرفی خواهد کرد. جوویچ در این فیلم، ایفاگر نقش ستوان ناتالی آرتمیس؛ رهبر ارتشی خواهد بود که به جهان اولیه و خطرناکی که با هیولاها پر شده است، فرستاده می‌شود. راستش شخصیتی که جا آن را بازی می‌کند و جز نقش‌های اصلی فیلم نیز هست همچنان بی‌نام است، اما در تصویر جدید منتشر شده از فیلم، ما هر دوی این شخصیت‌ها را در عکس مشاهده می‌کنیم. دنبال کنندگان گرامی سینما گیمفا لطفا تا پایان این خبر با ما همراه باشید.

در نگاه اول، و در حالیکه به ارتفاعات آتلانتیس در آفریقای جنوبی فرستاده می‌شوند، جایِ شکارچی، یک شمشیر بزرگ و باشکوه به نام Jawblade Giant را حمل می‌کند و در حالیکه ادای تعظیم شکارچیان بزرگ را در می‌آورد، بازیگوشی می‌کند. در همین حال، آرتمیس، [بصورت] مسلح و زره پوشیده‌، به همراه یک جفت خنجر و یک چاقوی برنده و سلاحی که قبلا نام آن را افشا کردیم؛ اسلینگر (Slinger)، آماده‌ی مواجه با این دنیای جدید می‌شود. عکس منتشر شده در تلاش است تا طرفداران را متقاعد به این امر کند که فیلم المان‌های سری بازی‌‌های مورد اقتباس قرار گرفته را رعایت کرده، در شخصیت پردازی و جزئیات از آن الهام گرفته و کاملا به هسته‌ی اصلی داستان پایبند مانده است و همچنین آن‌ها را مطمئن سازد که از صفر تا صدِ ماجرا را بطور کامل تغییر نداده است.

خوب است نگاهی به جوویچ و جا در اولین تصویر منتشر شده‌ی “شکارچی هیولا” از سوی سونی پیکچرز بیندازید:

خلاصه‌ی اجمالی رسمیِ اسکرین جمز (Screen Gems) از ماجرای فیلم به شرح زیر است:

ورای دنیای ما، دنیایی دیگر وجود دارد: دنیایی مملوء از هیولاهای قدرتمند و خطرناکی که با وضع قوانینی سبعانه که به طرز مرگباری وحشتناک هستند بر سرزمینشان، حکمرانی می‌کنند. زمانی که ستوان آرتمیس (با بازی میلا جوویچ) و سرباز وفادارش، از دنیای ما به آن دنیای جدید پا می‌گذارد، با هولناک‌ترین بخش زندگی خود رو به رو می‌شود. او در نبرد ناامیدانه‌‌‌ی خود با دشمنان قوی و عظیم الجثه‌اش که به طرز باورنکردنی‌ای قوی و غیر قابل مهار هستند، با مردی مرموز آشنا می‌شود که راه تقابل با این هیولاها و شکست آنان را می‌داند.

اندرسون در گفتگوی خود با IGN، جزئیات بیشتری در ارتباط با شخصیت‌هایش را [با ما] به اشتراک گذاشت:

زیبایی لباس‌ها و سرزمین‌هایی که نظیر آن‌ را در بازی “شکارچی هیولا” دیدیم واقعا در تصویر منتشر شده از فیلم عیان است. از یک دیدگاه، [آرتمیس] یک بازیکنِ بازی (Game Player) است، او آواتار [یا نماینده‌ی] جمعیت و افرادی است که که می‌خواهند راهی به آن دنیا پیدا کنند.

برای مثال، قسمت سینه‌ی آرتمیس از ادوگارن میلِ (Odogaron Mail) دنیای “شکارچی هیولا” الهام گرفته شده است، بخش‌های گمشده و خالیِ زره او نشان از ماجراجویی‌های او در آن صحرا دارد. این بیابان یا زمینِ بخصوصی که در تصویر خود نمایی می‌کند نیز، از بازی الهام گرفته است، بخصوص وایلد اسپایر وست (Wildspire Waste)؛ که فقط یکی از چندین لوکیشن تدارک دیده شده در فیلم است.

همچنین ما قصد داریم تا وارد یک سرزمین سنگی شویم، راستش ما می‌خواهیم که از بیابان خارج شویم و بیشتر ماجرایمان را در زمین‌های سنگی پیگیری کنیم. خب تعداد قابل توجهی از فیلم‌ها نیز هستند که کار خود را زیرزمین‌ها و غارهایی وحشتناک پی می‌گیرند. همینطور باید بگویم که بخش‌های زیادی نیز در فیلم داریم که منعکس کننده‌ی فضایی پر از آب با جنگل‌هایی بیشتر هست- جایی که شما شاهد دنیای [واقعیِ] “شکارچی هیولا” خواهید بود. و سپس نقطه اوج فیلم، حول بخشی از تمدن باستانی (Ancient Civilization) می‌گردد، که شما را به حال و هوای دنیای منحصر به فرد بازی “شکارچی هیولا” می‌برد؛ جایی که شما به کررات [در بازی] با آن مواجه شده‌اید.

[ما سعی کرده‌ایم که] ایده‌ی تمدن باستانی‌ای که در قسمت‌های عمیق [شخصیت ما] وجود دارد، به فیلم نیز منتقل کنیم… می‌دانید! شاید تجربه‌اش کرده باشید! وقتی شما بازی می‌کنید، گاهی اوقات دچار لغزش‌هایی در مسیر احقاق و پیاده سازی تمدن می‌شوید، تمدنی پیشرفته که در ذات خود، یک خود تخریبی دارد. و درست یکی از همین تخریب‌های تنظیم شده است که نقطه‌ی بازگشت بزرگی را برای بخش پایانی فیلم فراهم می‌کند. خب اینجا سرزمینی با پوشش‌های [زمینی] متفاوت است. منظورم این است، شما با پنجاه ساعت بازی کردن در دنیای “شکارچی هیولا” به هر تعداد سرزمینی که بخواهید نمی‌رسید، اما من فکر می‌کنم در این فیلم دو ساعته، شما واقعا سفرهای حیرت انگیزی را به همراه جلوه‌های ویژه‌‌ای شگفت انگیز، تجربه خواهید کرد.

میگن گود (Meagan Good)، تی. آی. (T.I.)، دیگو بونتا (Diego Boneta) و رون پرلمن (Ron Perlman) از جمله ستارگان حاضر در “شکارچی هیولا” هستند. احتمال می‌رود این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.