اولین تریلر انیمیشن شیرشاه منتشر شد

23 November 2018 - 23:36

استودیو دیزنی اولین تیزر تریلر بازسازی The Lion King (شیرشاه) را منتشر کرده است. گرایش این استودیو به بازسازی فیلم‌های انیمیشنی کلاسیک با بازسازی آلیس در سرزمین عجایب محصول سال ۲۰۱۰ آغاز گردید اما طی چند سال اخیر این علاقه افزایش یافته است. تنها در سال ۲۰۱۹ بازسازی سه فیلم دوست‌داشتنی و پرطرفدار دیزنی، Dumbo و Aladdin (علاء الدین) و شیرشاه ساخته جان فارو (Jon Favreau) اکران می‌گردند. فیلم شیرشاه مانند بازسازی فیلم کتاب جنگلِ فارو است و به شخصیت‌های حیوانی زندگی بخشیده و آن‌ها را بطور واقعی نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

انتظار می‌رود داستان فیلم شیرشاه مرتبط با وقایع فیلم اورجینال (۱۹۹۴) باشد. جیمز ارل جونز (James Earl Jones) صداپیشه اصلی این فیلم در نقش موفاسا است، شیرشاه برجسته‌ای که فرمانروای Pride Rock در آفریقا است و از پسرش سیمبا می‌خواهد جا پای او بگذارد. چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) صداپیشه‌ی برادر موفاسا، اسکار است که تصمیم دارد با کشتن برادر و برادرزاده‌اش به تاج و تخت دست یابد و برای این کار از شنزی، ازیزی و کاماری کمک می‌گیرد. این فیلم ژوئن ۲۰۱۹ اکران می‌گردد و دیزنی کار تبلیغات فیلم را از هم اکنون آغاز کرده است.

تیزر تریلر شیرشاه بصورت آنلاین منتشر گردید و هم‌زمان با جشن شکرگزاری در آمریکا پخش شد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را از قسمت زیر مشاهده کنید.

جونز و اجیوفور به دیگر ستارگان صداپیشه‌ی این فیلم پیوسته‌اند: دونالد گلاور (Donald Glover) صداپیشه بزرگسالی سیمبا، جان الیور (John Oliver) صداپیشه مشاور وفادار موفاسا، زازو، بیلی ایکنر (Billy Eichner) و سث روگن (Seth Rogen) صداپیشگان تیمون و پومبا و بیانسه صداپیشه بزرگسالی نالا، دوست بچگی سیمبا‌. بیانسه با التون جان (Elton John) که آهنگ‌های اورجینال شیرشاه را نوشت و اسکار برد، همکاری کرده است.

دیزنی اولین بار کلیپی از این فیلم را در سال ۲۰۱۷ به خبرنگاران در مراسم D23 نشان داد که در واقع واکنشی به صحنه مشهور افتتاحیه و موزیک Circle of Life فیلم اصلی بود. آن‌هایی که موفق شدند آن کلیپ را ببینند آن را فوق‌العاده و مدرن توصیف کردند و این تریلر تازه منتشر شده به نحوی است که تحسین‌ها را برمی‌انگیزد. این تیزر انتظارات از فیلم را بالا برده و باتوجه به کارگردانی آن توسط فاورو که کتاب جنگل را ساخته، توقع بیجایی نیست.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.