نگاهی دقیق‌تر به بتموبیل در قسمت هفتم سریال Titans

23 November 2018 - 23:30

پس از حضوری کوتاه در قسمت ششم سریال Titans «تایتان‌ها»، بتموبیل در قسمت هفتم این سریال با نام ٬٬تیمارستان٬٬ (Asylum) دوباره مشاهده شد. با اینکه این بار این اتومبیل افسانه‌ای در پس‌زمینه قرار داشت و زیاد واضح نبود، اما آن را در نمایی بازتر دیدیم، بنابراین این قسمت تاکنون بهترین نگاه ما به بتموبیل را در این سریال رقم زده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به تازگی چندین تصویر مفهومی از بتموبیل در این سریال منتشر شده بود، که به طرفداران گوشه و کنار آن را نشان می‌داد. بیشتر آن تصاویر مستقیما از روی کامیک‌ها طراحی شده بودند، که البته برخی از آن‌ها جزییات بیشتری داشتند. در مورد بتموبیلی که در سریال دیدیم، با توجه به خطوط قرمزی که در پشت ماشین دیده می‌شود، به نظر می‌آید ترکیبی از تمام بتموبیل‌های کامیک بوکی و بتموبیل فیلم‌های بتمن دهه ۶۰ با بازی آدام وست (Adam West) باشد.

برخلاف اقتباس‌های اخیر از روی این ماشین نمادین، در این بتموبیل خبری از اسلحه‌های غول‌پیکر و برجک چسبیده روی کاپوت یا کناره‌های ماشین نیست. لاستیک‌های آن سایز نرمالی دارند و طراحی ظاهری آن به سبک ساده صورت گرفته است. در حالی که بتموبیل فیلم‌های کریستوفر نولان (Christopher Nolan) یک ماشین کاملا ارتشی بود که به ماشین بتمن تبدیل شده بود، بتموبیل این سریال شبیه Batman: The Animated Series «سریال انیمیشنی بتمن» یا فیلم Batman «بتمن» سال ۱۹۸۹ است، و بیشتر به ماشین‌های جیمز باند شباهت دارد تا اینکه شبیه بتموبیل‌های اخیر باشد.

در یکی از جدیدترین پروموهای سریال تایتان‌ها شبحی از بتمن را در لباس ابرقهرمانی دیدیم، و طرفداران معتقدند طراحی لباس او خیلی شبیه لباس بتمن بن افلک (Ben Affleck) است. اما نکته اینجاست که از همان ابتدا اعلام شده قرار نیست بتمن را در این سریال ببینیم، پس نشان دادن گجت‌های معروف او و ماشینش به نوعی بی‌رحمانه است!

اگرچه با اینکه قرار نیست بتمن را در این سریال ببینم، اما خطوط داستانی جذابی وجود دارند از جمله اینکه دیک گریسون در راه تبدیل شدن به نایت‌وینگ است، و جیسون تاد هم احتمالا به عاقبت نسخه کامیک بوکی خودش دچار می‌شود.

سریال تایتان‌ها هر هفته جمعه‌ها از سرویس استریم DC Universe پخش می‌شود.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.