تصاویر جدیدی از فیلم Assassin’s Creed منتشر شد

14 September 2016 - 13:00

به‌احتمال زیاد ما تا سال ۲۰۱۷ نتوانیم فیلم Assassin’s Creed را مشاهده کنیم، اما این به‌این معنی نیست که باید انتظار سکوت خبری از سوی سازندگان فیلم داشته باشیم. در همین راستا ساعاتی قبل تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شد که شخصیت اصلی را در زمان حال و قدیم نشان می‌دهد. با سینماگیمفا همراه باشید.

از این تصاویر نمی‌توان نکته خاصی را به‌دست آورد اما با اینکه بیش از نیمی از فیلم در زمان حال جریان دارد، باز هم بیشتر تصاویر مربوط به اسپانیای قدیم هستند. همچنین در این تصاویر می‌توان تا حدودی با نحوه مبارزه شخصیت اصلی هم آشنا شد.

۴vqab7wkyfiotfepj8u4qa-650-80 ۶rsn7diet4ycqwnmhxaeqa-650-80 k48sfrpmqnayc2tg4bn4qa-650-80 rcancbhubw5gkhap2crvpa-650-80 thatjjentkpe45u7ylkdqa-650-80 zbgxcgwqvbzoiwvjgsnkpa-650-80

این فیلم که برگرفته از داستان سری بازی‌های ویدیویی Assassin’s Creed است در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ توسط یوبی‌سافت در اکثر نقاط جهان اکران می‌شود. این اثر در واقع آغازکننده یک سری است و انتظار می‌رود چندین فیلم Assassin’s Creed دیگر در چند سال آینده اکران شود. با اینکه یکی از اهداف اصلی کمپانی‌های بزرگ از کار در سینما کسب سرمایه بیشتر است، اما یوبی‌سافت کاملا ادعای دیگری دارد. طی گفتگویی یکی از اعضای ارشد یوبی‌سافت با MCVUK انجام داد، این کمپانی اعلام کرد که هدف از ساخت سری فیلم Assassin’s Creed «پول» نیست و بیشتر این پروژه بر روی بیشتر شناساندن این سری تمرکز دارد.

منبع: Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.