هیو جکمن: کراس‌اور ددپول و ولورین؟ هرگز!

23 November 2018 - 23:35

مجددا از هیو جکمن (Hugh Jackman) درباره احتمال ساخت فیلم کراس‌اور ولورین و ددپول پرسیده شد. سال‌ها قبل، پیش از آنکه دنیای مارول بازیگرانی همچون کریس ایوانز (Chris Evans)، کریس همسورث (Chris Hemsworth) و کریس پرت (Chris Pratt) را ستاره کند، فرنچایز مردان ایکس با بازی هیو جکمن طرفداران زیادی برای خود داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ولورین همیشه ستاره‌ی تیم مردان ایکس بوده و جکمن به آن زندگی بخشید و روی پرده ماند. او در هشت فیلم مختلف مردان ایکس این نقش را بازی کرد که شامل X-Men: First Class و X-Men: Apocalypse می‌شود‌. متاسفانه وی بعد از بازی در فیلم نامزد اسکار لوگان محصول سال ۲۰۱۷، اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای بازی مجدد در نقشش ندارد، چه زمانی باشد که مردان ایکس به دنبال خرید فاکس توسط دیزنی در مارول دیده شود یا بخواهند کراس‌اوری بین ولورین و ددپول ساخته شود که این خواسته‌ی قلبی رایان رینولدز است.

برخلاف این اظهارات، کار جکمن بعنوان ولورین، به قدری دوست‌داشتنی است که هر وقت مصاحبه‌ای انجام می‌دهد صحبت به اینجا می‌رسد که او دوباره نقشش را ایفا می‌کند یا نه. جکمن در مصاحبه اخیرش با سایت خبری People، به این پرسش اینگونه پاسخ داد که هرچند معتقد است ولورین ستاره‌ی فیلم است او دیگر این نقش را بازی نخواهد کرد. او قصد هم ندارد بخاطر این کراس‌اور فارغ از اصرار بیش از حد رینولدز، بی‌خیال بازنشستگی‌اش شود.

رایان خیلی اصرار دارد. او همش به طرق مختلف سراغم میاد و جواب من بهش اینه: فکر نکنم مردم بخوان ولورین را با ددپول ببینند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.