انتشار اولین تصویر جاش اوکانر در نقش پرنس چارلز در سریال The Crown

24 November 2018 - 14:00

عکس جدید جاش اوکانر (Josh O’Connor) در نقش پرنس چارلز که اولین حضور خود را در فصل سوم سریال The Crown (تاج) رقم خواهد زد، منتشر شد. تا به حال نتفلیکس اولین تصویر بازیگران تازه واردِ سریال مانند اولیویا کولمن (Olivia Colman) در نقش ملکه (که پیش از این توسط کلیر فوی Claire Foy ایفا می‌شد)، توبیاس منزیس در نقش دوکِ ادینبورگ (که در ابتدای کار توسط مت اسمیت Matt Smith ایفا می‌شد)، هلنا بانهم کارتر (Helena Bonham Carter) در نقش پرنسس مارگارت (که پیش از این توسط ونسا کربی Venessa Kirby ایفا می‌شد)، و بن دنیلز (Ben Daniels) به عنوان همسرش؛ آنتونی آرمسترانگ-جونز، لرد اسنودن (که قبلا متیو گود (Matthew Goode این نقش را ایفا می‌کرد)، را منتشر کرده است‌. اکنون، نوبتِ شاهزاده‌ی ولز است تا با افشای تصویر او، تنها جای خالی سریال پر شود. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید‌.

فصل سوم سریال “تاج”، دقیقا در همان سالی که فصل دوم آن خاتمه یافت، تمدید شد و دوران تاریخی و اتفاقات مربوط به دو دوره نخست وزیری هرولد ویلسون (Harold Wilson) را تا سال ۱۹۷۶ به نمایش می‌گذارد. تا به اینجا، چارلز به سختی در مرکز توجه سریال قرار داشته است اما چیزی که راجع به او پخش شده است و دهان به دهان می‌چرخد اینست که چگونه رابطه‌ای وی با پدرش به طرز معناداری با رابطه‌اش با مادرش متفاوت است. آخرین بار، یعنی مدت کوتاهی پس از تولد شاهزاده ادوارد در سال ۱۹۶۴، هواداران جانشینی پادشاه بریتانیا (British Monarch) را دیدند، که قرار بود ۱۶ ساله باشد (گرچه او واقعا شباهتی به نوجوانی ۱۶ ساله ندارد). بینندگان دوباره او را در حالی خواهند دید که وی اکنون جوانی ۲۱ ساله است، و طی مراسم نامگذاری‌ای رسمی در سال ۱۹۶۹، به عنوان شاهزاده ولز شناخته می‌شود.

خبرگزاری WENN از طریق Vulture، آخرین تصویر منتشر شده از فصل آینده‌ی درام دیدنی نتفلیکس؛ “تاج”، که شامل اولین تصویر از نسخه‌ی بزرگ شده و بالغ شاهزاده ولز است را در اختیار هواداران قرار داده است. برخلاف پرتره‌های شخصیت‌های قبلی سریال، که با احتیاط از آن‌ها عکس برداری شده بود، در واقع این یکی، تصویری از پشت صحنه‌ی فیلمبرداریِ مراسم اعطای نشان به شاهزاده ولز از تلویزیون در سال ۱۹۶۹، که در قلعه‌ی کارنرفون (Caernarfon) برگزار شد را به همراه فیلمبرداری که پشت سر کولمن و اوکانر قرار دارد، نشان می‌دهد.

همانگونه که پیش از این نیز اشاره کردیم، “تاج” با گذشت دو فصل ابتدایی خود، هنوز عمیقا به داستان چارلز ورود نکرده است، و دو فصل اول سریال بیشتر بر سختی‌ها و مشکلاتی که مادرش پس از به دست گرفتن جایگاه پدرش در دوران جوانی با آن‌ها مواجه بود، پرداخته بود. همچنین شاهد پرداختن سریال به ماجرای عشقی پر سر و صدای پرنسس مارگارت و ازدواج غم‌انگیز وی با لرد اسنودن، نیز بودیم. اما با گذشت دهه‌های متوالی، طرفداران می‌توانند انتظار ماجراهای چارلز-محورتری را در کنار معرفی کمیلا پارکر (Camila Parker) در قسمت‌های پیش روی فصل ۳ داشته باشند. به هر روی، بینندگان “تاج” باید تا دیدن پروژه‌ی پرنسس دیانا، که تا فصل چهارم وارد سریال نخواهد شد، کمی صبر پیشه کنند.

با اینکه، بدون شک عادت کردن به این همه تغییر در بازیگران حاضر در فصل سوم سخت خواهد بود، اما باید اعتراف کنیم که انتخاب بازیگران فصل جدید تا به اینجای کار واقعا هوشمندانه و نوید بخش بوده است. طرفداران باید تا انتشار آخرین خبر از بازیگران جدید اضافه شده به سریال صبر کنند و پس از آن به مقایسه آنان با بازیگران پیشین آن نقش‌ها بپردازند، اما تا آن زمان، پرتره‌هایی که نتفلیکس وعده آن‌ها را داده است، همانند تصویر منتشر شده‌ی اخیر، بسیار امیدبخش خواهند بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.