دلیل استفاده‌ی کمتر از شخصیت نگان در فصل نهم The Walking Dead

24 November 2018 - 14:00

با توجه به صحبت‌های آنجلا کانگ (Angela Kang) شورانر سریال The Walking Dead «مردگان متحرک»، به این دلیل که شخصیت نگان در دو فصل قبل حضور زیادی داشت، در فصل نهم به صورت آگاهانه از او کمتر استفاده می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کانگ در مصاحبه‌ای در این‌باره گفته است:

به نظرم این کار به این دلیل بود که فصل قبل مردگان متحرک به شدت روی نگان و ناجی‌ها متمرکز بود. وقتی در فصل جدید به این سریال اضافه شدم، به نویسنده‌ها گفتم، ٬٬خب ما اون داستان رو کامل روایت کردیم، پس این فصل بیشتر داستان بقیه‌ی شخصیت‌ها رو بررسی می‌کنیم.٬٬ نگان و میراث او چیزی است که به شدت روی شخصیت‌های ما تاثیر گذاشته است. اما دوست داشتم این تاثیرات را از طریق داستان بقیه‌ی شخصیت‌ها بیان کنیم. به نظرم چون نگان در این فصل در لحظاتی کلیدی حضور دارد، این لحظات کاملا به یاد ماندنی هستند. به نظرم جفری خیلی خوب از پس نقشش برآمده، اما باید تحولی در شخصیت او صورت می‌گرفت. با توجه به داستانی که در این فصل داریم، هرچه کمتر از نگان استفاده کنیم بهتر است.

در فصل نهم شخصیت نگان را ۱۸ ماه بعد به عنوان یک زندانی در الکساندریا دیدیم، که درگیر مکالماتی با ریک گرایمز (با بازی اندرو لینکلن (Andrew Lincoln)) و میشون (با بازی دانای گوریرا (Danai Gurira)) می‌شود. نگان حین شش سال، پس از مواجهه با مگی (با بازی لورن کوهن (Lauren Cohan))، به دختربچه‌ی ریک و میشون، جودیث (با بازی کایلی فلمینگ (Cailey Fleming)) علاقمند شده بود و حالا از اذیت کردن پدر گابریل (با بازی ست گیلیام (Seth Gilliam)) لذت می‌برد.

کانگ توضیح داده است:

نگان قطعا لحظاتی برای درخشش دارد، اما این تصمیم آگاهانه‌ای بود که از او کمتر استفاده کنیم، آن هم به این خاطر که می‌خواستیم نشان دهیم بقیه‌ی شخصیت‌ها پس از آن جنگ در چه وضعیتی هستند. و به نظر می‌آمد تمرکز روی افرادی که در زندان نیستند کار بهتری است، در حالی که گاه و بیگاه نگان را هم می‌بینیم. در هر قسمت وقتی او را می‌بینیم، کاملا مشخص است که وضعیتش با گذشته فرق کرده است.

رابطه‌ی نگان با جودیث در قسمت‌های آینده بیشتر مورد بررسی قرار می‌گیرد، در حالی که زندانی بودن هشت ساله‌ی رهبر ناجیان، روی رفتار او و روابطش با دیگر شخصیت‌ها تاثیر گذاشته است.

فصل نهم سریال مردگان متحرک یکشنبه هر هفته از شبکه AMC پخش می‌شود.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.