تصویر جدید منتشر شده از سریال نهنگ آبی با بازی آزاده صمدی

24 November 2018 - 21:47

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، این سریال که جز آخرین ساخته‌های فریدون جیرانی به شمار می‌رود به تهیه‌کنندگی سعید ملکان مدتی است که کلید خورده است. کارگردان این سریال قصد پخش این اثر را در شبکه نمایش خانگی دارد. فیملنامه سریال ”نهنگ آبی” نوشته بهرام توکلی است که اخبار حاکی از آن است که این اثر داستانی متفاوت دارد که وارد فضای جدیدی می‌شود که دارای داستانی بسیار رازآلود است و از اتفاقاتی که این روزها در جامعه اتفاق می‌افتد حکایت دارد. این سریال که اولین اخباری که از آن منتشر شده بود با نام “تلگرام” بود، نزدیک به دو ماه پیش و همزمان با شروع روند فیلمبرداری به “نهنگ آبی” تغییر نام داد. این سریال اولین تجربه فریدون جیرانی در شبکه نمایش خانگی است همچنین تعدادی از بازیگرانی که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند نیز اولین تجربه حضور خود را در شبکه نمایش خانگی پشت سر می‌گذارند.

روند فیلمبرداری ”نهنگ آبی” چندی پیش در یکی از پارک‌های مرکز شهر آغاز شد که این کار برعهده مدیر تصویربرداری داوود رحمانی است. سرویس وی‌اودی فیلیمو سرمایه‌گذاری این پروژه را برعهده دارند تا برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شود. این اثر با سرمایه‌گذاری سعید ملکان و در ۳۰ قسمت منتشر می‌شود. فیلمبرداری این اثر در حال انجام در مناطق شمالی تهران است که به تازگی مصطفی زمانی نیز به این پروژه پیوسته است. این بازیگر با گریمی متفاوت ظاهر شده است و در کنار ساعد سهیلی که نقش اول در این سریال را برعهده دارد، به ایفای نقش می‌پردازد.

این سریال پیش از این قرار بود به کارگردانی بهرام توکلی ساخته شود اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. همچنین آلاله هاشمی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز این سریال در کنار فریدون جیرانی کار می‌کند.

بازیگرانی که در این پروژه زیر نظر فریدون جریانی به ایفای نقش می‌پردازند به ترتیب زیر است:

 لیلا حاتمی، حسین یاری، ساعد سهیلی، ویشکا آسایش، ساعد سهیلی، مجید مظفری، ماهور الوند، آزاده صمدی، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، آزاده صمدی، رها حاجی‌زینل، مصطفی زمانی، مجید مظفری، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی.

به تازگی آزاده صمدی که یکی از بازیگران سریال نمایش خانگی فریدون جیرانی است این روزها در مرحله تصویربردای به سر می‌برد و تصویری از او هنگام حضور خود در این پروژه منتشر گردیده است.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.