از آنونس رسمی فیلم کلمبوس رونمایی شد

24 November 2018 - 23:15

به گزارش سینماگیمفا  (سینما فارس)، این اثر پربازیگر کار خود را از زمستان سال ۹۶ شروع کرده بود و در سکوت خبری و بدون هیچگونه اطلاعات جزئی و کلی کلید خورده است. طبق برنامه قرار بود در پاییز امسال و در آذر ماه ۹۷ در تمامی سینماها به اکران درآید. این اثر هاتف علیمردانی ژانر کمدی دارد اما این اثر به گونه‌ای متفاوت است و انتظار می‌رود با استقبال تماشاگران زیادی رو‌به‌رو شود.

کارگردانی و تهیه‌کنندگی و همچنین نویسندگی فیلم سینمایی “کلمبوس” بر عهده هاتف علیمردانی است و رضا اصغری نسب به عنوان دستیار کارگردان در کنار ایشان کار می‌کند.

هاتف علیمردانی پیرامون سابقه فعالیت خود به عنوان کارگردان آثاری چون “مردن به وقت شهریور”، “هفت ماهگی”، “بخاطر پونه”، “کوچه بی نام” و “آباجان” را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. به گفته این کارگردان بخشی از ساخت این فیلم در آمریکا فیلمبرداری می‌شود. او پیش‌تر راجع به امکان گرفتن ویزا و حضور بازیگران در کشور آمریکا برای ادامه روند فیلمبرداری اشاره‌ کرده بود. تقریبا ۲۰ درصد از فیلمبرداری در کشور آمریکا انجام شده است.

در لیست زیر به بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند اشاره می‌کنیم.شش

فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، مجید صالحی، سعید پورصمیمی و با حضور هانیه توسلی، گیتی قاسمی، فریده سپاه‌منصور، میترا رفیع، عرفان ابراهیمی، فرنوس نیک‌اندیش، نیما نیک طبع و تورج الوند.

این روزها و در آستانه اکران عمومی فیلم “کلمبوس” که جدیدترین ساخته‌ی هاتف علیمردانی است، نخستین آنونس رسمی این فیلم پر‌بازیگر منتشر شده است و اخبار حاکی از آن است که این فیلم سینمایی از هفته آینده با سرگروهی پردیس کوروش یعنی از هفته اول آذرماه و پس از پایان اکران فیلم “لس آنجلس- تهران” در تمامی سینماهای کشور به نمایش درخواهد آمد.

پخش این فیلم توسط هدایت فیلم انجام می‌شود و‌همزمان به روی پرده سینماهای آمریکا و کانادا نیز خواهد رفت و اولین نمایش خود را آغاز میکند.

در ادامه می‌توانید اولین آنونس رسمی فیلم سینمایی “کلمبوس” را ببینید.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.