رونمایی استودیو سونی پیکچرز از تریلر جدید Stan and Ollie

25 November 2018 - 17:30

تنها یک ماه مانده به اکران داخلیِ فیلم درام/کمدی و بیوگرافیکِ Stan and Ollie که با درخشش ستارگانی نظیر استیو کوگن (Steve Coogan) و جان سی. ریلی (John C. Reilly) همراه است؛ استودیو سونی پیکچرز کلاسیک، در اقدامی غیر منتظره از تریلر جدید این فیلم رونمایی کرد. شما همراهان گرامی سینما گیمفا می‌توانید این تریلر را در پایان خبر ملاحظه نمایید.

Stan And Ollie درامی است که ماجرای تور خداحافظ لورل و هاردی، این زوج کمدی افسانه‌ای و رفتن آن‌ها به بریتانیا را روایت می‌کند. با اینکه برنامه‌ی آن‌ها در آن تور در ابتدا با استقبال ضعیف مخاطبان همراه شد، اما در نهایت برنامه‌شان به یک برنامه‌ی موفق تبدیل شد که خیلی سریع طرفداران زیادی پیدا کرد؛ طرفداران قدیمی و طرفداران جدید. استیو کوگن که نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه دارد، در نقش استن لورل و جان سی. ریلی در نقش الیور هاردی به ایفای نقش در این فیلم خواهند پرداخت.

داستان حول محور لورل و هاردی و آغاز تور خداحافظی این زوج کمدی محبوب در بریتانیا می‌چرخد. پس از گذشت سال‌ها و پیرتر شدنشان و آن دوره‌ی طلایی‌ای که به عنوان پادشاهان مطلق کمدی هالیوود از خود برجای گذاشتند، این دو افسانه‌ی تکرار نشدنی همچنان به سمت آینده‌ای ناپیدا گام برمی‌دارند. با وجود فشردگی برنامه‌ها و مشکلات دیگر این دو با حمایت همسرانشان لوسیا (با بازی شرلی هندرسون Shirley Henderson) و ادا (با بازی نینا آریاندا Nina Arianda) برای آخرین بار روی صحنه نمایش می‌روند و باری دیگر عشقشان به نمایش و عشقشان به یکدیگر را نشان می‌دهند؛ و جایگاهشان را برای همیشه در قلب تمام دوست داران‌شان تثبیت می‌کنند. زمانی که آن‌ها تور خود را در کشورهای مختلف شروع می‌کنند، با استقبال ناامید کننده‌ی مردم مواجه می‌شوند. اما آن‌ها همیشه می‌توانستند با جذابیت و زیبایی‌های خود همدیگر را بخندانند و با خنداندن هم، بقیه حضار را نیز به خنده وادارند و به همین طریق در دل طرفدارانشان جا خوش کنند.

استفانی هایم (Stephanie Hyam) و نامزد گلدن گلوب؛ دنی هوستون (Danny Huston) نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند. نامزد جایزه اسکار؛ جف پوپ (Jeff Pope) نیز فیلمنامه‌نویس آن است. تولید‌کنندگان فیلم عبارتند از EOne، BBC Films و Fable Pictures. فی وارد (Faye Ward) و خاویر مرکند (Xavier Marchand) هم تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

Stan And Ollie یکی از عظیم‌ترین پروژه‌‌هایی است که EOne در TIFF برعهده گرفته است. خبرگزاری The Outlet به نقل از برخی منابع محلی می‌گوید که سونی پیکچرز کلاسیک قصد دارد فیلم را به این فصل اسکار برساند.

این فیلم در تاریخ ۲۸ دسامبر سال جاری بصورت محدود منتشر خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.