الساندرو نیولا، دیکی مولتیسانتیِ اسپین آفِ سریال Sopranos خواهد بود

25 November 2018 - 16:30

گویا The Many Saints of Newark، فیلم فرعیِ سریال The Sopranos، اولین بازیگر خود را یافته است. گزارشات صورت گرفته توسط ورایتی، خبر از بازی الساندرو نیوُلا (Alessandro Nivola) در نقش دیکی مولتیسانتی می‌دهند. در سریال اورجینال، مولتیسانتی، پدر مرحومِ کریستوفر مولتیسانتی (با بازی مایکل ایمپریولی Micheal Imperioli)؛ ستاره‌ی نوظهورِ خانواده‌ای مجرم که بصورت مقطعی در نیوجرسی درخشید، بود. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

تونی سوپرانو (با بازی مرحوم جیمز گاندولفینی James Gandolfini) گاهی اوقات به دیکی مولتیسانتی به عنوان مربی خود اشاره می‌کرد. در حالیکه وی پیش از اتفاقاتی که در سریال رخ داد کشته شد، اما تونی و عمویش جونیور (با بازی دومنیک کینیسی Dominic Chianese) با احترام فراوان از مولتسانتی بزرگتر نام می‌بردند، و از او به عنوان یکی از افرادی یاد می‌کردند که از خانواده‌ای مجرم در محله‌ای سطح پایین، با کلاه برداری‌هایی کوچک توانست به چیزی فراتر از خود دست یابد و پایه‌های خانواده‌ای احترام برانگیز را بنا کند.

زمان زیادی از پخش سریال Sopranos می‌گذرد. حال، الن تیلور (Alan Taylor) کارگردانی اسپین آف آن سریال را برعهده خواهد داشت. سازنده‌ی نسخه‌ی اورجینال سریال، دیوید چیس (David Chase) در کنار لارنس کانر (Lawrence Konner) نیز نویسندگان این فیلم هستند. لازم به یادآوری است که چیس در جایگاهِ تهیه‌کنندگی فیلم نیز قرار دارد. اگرچه سریال غالبا با استفاده ازفلش‌بک، برای پرداختن به دوره‌ی مربوط به نوارک (Newark) استفاده می‌کرد، اما هنوز معلوم نیست آیا بازیگرانی که در نقش نسخه‌های جوان‌تر فرزندانِ باهوشِ سوپرانو بازی کردند، همان نقش‌های خود را در فیلم ایفا می‌کنند یا خیر.

در همین حال، نیوُلا، که اخیرا برای بازی در Disobedience از سباستین لِلیو (Sebastian Lelio)، نامزدی در بخش بهترین بازیگر نقش مکملِ مراسم “جوایز فیلم‌های مستقل انگلیسی” را کسب کرد، بازیگر نقش مقابل جسی ایزنبرگ (Jesse Eisenberg)، در اثر هجوآمیز/رزمی The Art of Self Defence (هنر دفاع از خود) خواهد بود؛ این فیلم در بهار سال آینده اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.