پنج دقیقه اول Nightflyers اثر جورج آر. آر. مارتین را تماشا کنید

25 November 2018 - 20:41

پنج دقیقه اول سریال Nightflyers (پرواز کنندگان شب)‌ اثر جورج آر.آر. مارتین که در آینده‌ای نزدیک به طور کامل عرضه می‌شود به صورت آنلاین منتشر شده است. سریال با بازی هنرپیشه ستاره گرتچن مول آغاز می‌گردد که در میان فضاپیمایی معلق است و هنگامی که دوباره نیروی جاذبه را فعال می‌کند دچار ترس و وحشت می‌شود. او سپس شروع به انتقال این پیام می‌کند که فضاپیما آسیب جدی دیده است در حالی که کارکنان فضاپیما هم گرفتار مصیبت‌های متعددی شده‌اند. سپس هنگامی که یکی دیگر از کارکنان سوت زنان در سفینه گشت می‌زند او توقف می‌کند و ساکت می‌شود و تنها زمانی که آن فرد آن‌جا را ترک‌ می‌کند دوباره شروع به اعلام خطر می‌کند.‌ شما می‌‌توانید کلیپ این پنج دقیقه را در پست زیر ببینید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هنرپیشه‌های ستاره این سریال عبارت‌اند از:‌ مول‌ در نقش دکتر آگاتا ماتسون، ایون مکن‌ در نقش کارل دوبرانین، دیوید آجلا در نقش روی اریس، سام استرایک‌ در نقش تیل، مایا اشت‌ در نقش لومی٬‌‌آنگوس سامپسون‌ در نقش رووان، جودی ترنر-اسمیت‌ در نقش مالنتا هیرل و برایان اف.‌ اوبرین در نقش اوگی.

سریال Night flyers داستان هشت دانشمند خودرأی و یک تله‌پات قدرت‌مند است که عازم سفر به گوشه‌ای از منظومه خورشیدی در خارج از فضاپیمای نایت فلایر‌ – فضاپیمایی متشکل از یک مجموعه کوچک از کارکنانی هم‌بسته و متحد و یک کاپیتان منزوی و گوشه‌گیر -‌ هستند به این امید که بتوانند با موجودات بیگانه ارتباط برقرار کنند. اما وقتی‌که وقایعی ناگهانی و وحشتناک شروع به اتفاق افتادن می‌کنند آن‌ها دچار تردید شده و شروع به بازجویی از یک‌دیگر می‌کنند و معلوم می‌شود که جان سالم به در بردن از این سفر سخت‌تر از آنی‌ست که تصور می‌شد.

منبع: ComingSoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • ربین قهرمانی says:

    هر وقت اسم کارگردانش رو میبینم،یاد رمان نویس بزرگ،جی آر آر تالکین می‌افتم،که سری ارباب حلقه‌ها از روی رمان وی ساخته شده است.همچنین بازی Middle Earth Shadow Of Mordor.