حضور همزمان جولی اندوز در دو پروژه‌ی Aquaman و دنباله‌ی Mary Poppins

25 November 2018 - 18:30

فیلم Aquaman (آکوامن)، بطور غیر منتظره‌ای، خوشامد گوی ستاره‌ی تازه‌ای در فیلم خود خواهد بود. به تایید هالییوور ریپورتر، جولی اندروز (Julie Andrews) قرار است صداپیشه‌ی یکی از نقش‌های کلیدیِ فیلم خوش آتیه‌ی پیش روی برادران وارنر باشد. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید‌

اندروز؛ دارنده‌ی جایزه اسکار، صداپیشه‌ی شخصیت اسطوره‌ای کاراثِن خواهد بود؛ شخصیت که به عنوان موجودی تعریف شده است که نگهدارنده‌ی کلیدی است که با دادن آن به آرتور کری (با بازی جیسون موموا Jason Momoa) می‌تواند به ماموریت وی در برقراری صلح بین آتلانتیس و سرزمین خشکی کمک کند.

اضافه شدن اندروز نشان از این امر دارد که این فیلم، به عنوان یک فیلم دی سی، دو روز بعد از پروژه‌ی Mary Poppins Returns (بازگشت مری پاپینز) دیزنی؛ دنباله‌‌ی فیل ۱۹۶۴ اندورز، پخش و منتشر خواهد شد. با وجود نقش آفرینی دیک فن دایک (Dick Van Dyke) در فیلم جدید، اندروز در آن بازی نمی‌کند. در عوض امیلی بلانت (Emily Blunt) نقش اصلی Poppins را در دست خواهد گرفت.

در طول این سال‌ها، صدای جولی اندروز را در پروژه‌های انیمیشنی بیاد ماندنی همچون فرنچایز Despicable Me (من نفرت‌ انگیز) و Shrek Foreve After (شرک برای همیشه)؛ محصول سال ۲۰۱۰، شنیده‌ایم.

اولین بار EW این خبر را گزارش کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.