ماجرای نیمروز ۲ رد خون به همراه ویدیویی از پشت صحنه

26 November 2018 - 23:25

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، فیلم “ماجرای نیمروز” به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی به همراه نویسندگی محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی پس از موفقیت‌های بسیار در سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر از جمله برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، بهترین فیلم از نگاه ملی، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و بهترین طراحی صحنه و لباس، چندی پیش عوامل تصمیم به ساخت قسمت دوم از این فیلم سینمایی به نام “ماجرای نیمروز ۲ رد خون” گرفتند. این فیلم در سال ۹۵ کاندیدای دریافت جایزه سیمرغ بلورین در ۹ رشته شده بود. علاوه بر جشنواره فیلم فجر، این فیلم در هفدهمین جشنواره دنیای تصویر نیز جوایز زیادی را از آن خود کرد.

بازیگرانی که در ماجرای نیمروز ۱ به ایفای نقش پرداخته بودند به ترتیب زیر هستند:

مهرداد صدیقیان

احمد مهران‌فر

هادی حجازی‌فر

مهدی زمین‌پرداز

محیا دهقانی

لیندا کیانی

حسین مهری

جواد عزتی

مهدی پاکدل

پس از تصمیم بر ساخت ادامه فیلم “ماجرای نیمروز” و طی کردن روند تولید آن، در شهریور ماه سال ۹۷ فیلمبرداری این اثر آغاز گردید.

خلاصه‌ای از اطلاعاتی که سازندگان و عوامل این فیلم در رابطه با  قسمت جدید فیلم “ماجرای نیمروز” دادند این طور بود:

در این فیلم قرار است صحنه‌های اکشن زیادی ببینیم و بازیگران زن آن باید در صحنه‌های رزمی ایفای نقش کنند که به همین دلیل الناز شاکردوست از بازی در این فیلم انصراف داده است. رد خون قصه همان گروه اطلاعاتی-عملیاتی «ماجرای نیمروز» است که بعد ۷ سال و در بحبوحه آتش‌بس متوجه تحرکاتی در نیروهای منافقین می‌شود. با حمله منافقین به خاک ایران و شروع عملیات مرصاد، باقیمانده این گروه وارد معرکه جدیدی می‌شوند. همان‌طور که از پوستر فیلم هم مشخص است تمام گروه «ماجرای نیمروز» در فیلم حاضر نیستند. از این گروه دو شخصیت مهم و اصلی قسمت اول حاضر نیستند‎‏: مهران‌فر و صدیقیان غایبان اصلی “رد خون” هستند.

بازیگران اصلی فیلم “ماجرای نیمروز رد خون” عبارت‌اند از:

هادی حجازی‌فر، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هستی مهدوی‌، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، امیر احمد قزوینی و با حضور جواد عزتی.

در حال حاضر فیلمبرداری صحنه‌های طاقت‌فرسای جنگی در فاز اول فیلمبرداری “ماجرای نیمروز ۲ رد خون” در کرمانشاه به پایان رسیده است و هم اکنون در حال فیلمبرداری در تهران هستند.

به گفته روابط عمومی فیلم، داستان در حاشیه یکی از مهمترین وقایع تاریخ معاصر کشور روایت می‌شود و در طول یک ماه گذشته، صحنه‌های جنگی آن در اسلام آباد غرب جلوی دوربین رفته است.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از پشت صحنه فیلم “ماجرای نیمروز ۲ رد خون” را ببینید.

برای مشاهده عکس های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.