پخش غیر قانونی فیلم جدید اصغر فرهادی

27 November 2018 - 19:15

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، فیلم تازه اصغر فرهادی که تا کنون توانسته بود حضور متعددی را در جشنواره‌های بین‌المللی تجربه کند، پس از نمایش‌ در کشورهای خارجی، ۵ آذر ماه ۹۷ در صفحات مجازی نسخه غیررسمی فیلم فرهادی منتشر گردید و این اتفاق با واکنش‌های متعددی روبه‌رو شد.

حدود دو ماه از صحبت اصغر فرهادی کارگردان بنام و موفق ایرانی در مراسم افتتاحیه پنجاه‌ و پنجمین جشنواره فیلم «آنتالیا» در ترکیه که با نمایش فیلم تازه‌اش همراه بود، می‌گذرد. این کارگردان در این مراسم درباره امکان اکران عمومی فیلم “همه می‌دانند” در ایران صحبت کرد و این اتفاق را بعید اعلام کرد و از نبودن این امکان سخن گفت.

روز دوشنبه ۵ آذر ماه نسخه با کیفیت فیلم جدید فرهادی در سایت‌های غیررسمی منتشر گردیده است و این اتفاق بار دیگر بعد از فیلم “فروشنده” که با لوگوی “بازبینی وزارت ارشاد” منتشر گردیده بود، رخ داد. خبرگزاری‌ها احتمال درز این فیلم را از جشنواره “آتلانتا” بیشتر می‌دانند.

هنوز هم واکنشی از جانب تهیه‌کنندگان این اثر که از شرکت ممنتو فیلمز در پاریس، آلوارو لونگوریا از شرکت اسپانیایی مورنا فیلم و شرکت ایتالیایی لاکی رد هستند، درباره این اتفاق نشان داده نشده است.

روابط عمومی فیلم “همه می‌دانند” اطلاعیه‌ای را مبنی بر این اتفاق منتشر کرد که اعلام کرد:

متاسفانه نسخه‌ای از فیلم «همه می‌دانند» در فضای مجازی منتشر شده است. با توجه به آنکه هنوز فیلم در بسیاری از کشورها روی پرده نرفته و در حال حاضر نیز نمایش آن در بعضی از کشورها ادامه دارد، انتشار غیرقانونی این فیلم روند اکران آن را دچار آسیب خواهد کرد. به همین خاطر انتشار و کپی این فیلم تا پیش از پایان اکران‌های سایر کشورها مورد رضایت تهیه‌کنندگان نیست. لازم به ذکر است موارد نقض کپی‌رایت مالکان اثر به صورت قانونی پیگیری خواهد شد.

فرهادی در این فیلم خود از داستانی که در این فیلم به آن پرداخته است چندی پیش در تورنتو گفت که زمانی که همراه با خانواده‌ خود به اسپانیا سفر کرده بود عکس‌هایی را روی دیواری در خیابان دیدند که این مسئله منجر به پرسیدن سوالی توسط دختر کوچکش شده بود که این تصویر چه دختری است؟! مترجم در پاسخ به سوال دختر گفته بود که این دختر بچه‌ای ایست که ربوده شده است و خانواده وی به دنبال او می‌گردند. این اتفاق در طول سفر، وحشت را به جان دختر انداخته بود و این مسئله باعث شده که پس از گذشت سال‌ها باعث ایده شکل‌گیری این داستان شود.

بازیگران فیلم “همه می‌دانند” به ترتیب زیر است:

خاویر باردم، پنه لوپه کروز، ریکاردو دارین و ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره‌آ.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.