تاریخ برگزاری مراسم جوایز امی ۲۰۱۹ اعلام شد

27 November 2018 - 12:30

طبق آنچه شبکه فاکس و آکادمی تلویزیون دیروز اعلام کردند، مراسم جایزه امی سال ۲۰۱۹ روز یکشنبه ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۹ (۳۱ شهریور ۹۸) برگزار خواهد شد. این مراسم از شبکه فاکس در سینما ماکروسافت در لس‌آنجلس روی آنتن خواهد رفت و مجری و تهیه‌کنندگان هفتاد و یکمین مراسم امی متعاقبا اعلام خواهند شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هفتادمین مراسم جایزه امی امسال دوشنبه ۱۷ سپتامبر برگزار شد و از شبکه NBC پخش گردید و آمازون هشت جایزه برای کمدی The Marvelous Mrs. Maisel دریافت کرد که شامل بخش‌های نویسندگی، کارگردانی، بازیگر نقش مکمل زن و بازیگر نقش اصلی زن و سریال کمدی می‌شد‌. این اولین باری بود که یک سریال کمدی شبکه‌ای جایزه می‌برد.

سریال Barry شبکه HBO نیز در سال اول پخش‌اش در امی خوش درخشید و هنری وینکلر (Henry Winkler) و بیل هیدر (Bill Hader) جایزه گرفتند.

در بخش درام نیز سریال بازی تاج و تخت موفق به دریافت ۹ جایزه شد که هفت جایزه مربوط به بخش هنرهای خلاقانه بود: لباس‌های فانتزی و علمی‌تخیلی، جلوه‌های ویژه، هماهنگی بدلکار و بازیگر نقش مکمل مرد (برای پیتر دینکلج) و سریال درام.

بخش بازیگران درام نیز امسال شاهد درخشش کلر فوی (Claire Foy) و متیو رایز (Matthew Rhys) بود که برای اولین بار جایزه امی بهترین بازیگر درام زن و مرد را از آن خود کردند. الیزابت موس (Elisabeth Moss) و استرلینگ کا. بروان (Sterling K. Brown) نیز مجددا امسال نامزد شدند. تاندی نیوتون (Thandie Newton) بازیگر سریال وست‌ورلد نیز برنده بازیگر نقش مکمل زن شد.

هفتادمین مراسم جایزه امی مخاطب بسیار کمی داشت و تنها ۱۰.۲ میلیون نفر آن را نگاه کرده بودند که ۲.۴ آن‌ها ۱۸ تا ۴۹ ساله بودند. این یعنی ۱۱ درصد کاهش بیننده در سال ۲۰۱۷، در حالیکه شصت و نهمین دوره آن ۱۱.۴ میلیون مخاطب داشت.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.