جاناتان ماجورز در حال مذاکره برای بازی در Trial of the Chicago 7 است

27 November 2018 - 22:00

جاناتان ماجورز ( Jonathan Majors) در حال مذاکره برای ایفای نقش بابی سیل (Bobby Seale)، یکی از بنیان‌گذاران حزب Black Panther، در فیلم The Trial of the Chicago 7 از Amblin Entertainment به کارگردانی آرون سورکین (Aaron Sorkin) است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Chicago 7 از سورکین که برندگان اسکار دیگری نیز نویسندگی و کارگردانی آنرا بر عهده دارند، ماجرای محکومیت ۷ متهم در سال ۱۹۶۹ را دنبال می‌کند که توسط دولت فدرال مطرح شده است و ناشی از اعتراضات فرهنگی در شیکاگو در سال ۱۹۶۸ و در کونوانسیون ملی دموکرات است.

نقش سیل به مراتب بیشتر از یک متهم است. او یک نماینده‌ی قانونی را رد کرد و در طول جلسه رجزخوانی کرد. او نهایتا از سوی هیئت منصفه محکوم شد.

ماجورز در فیلم The Trial of the Chicago 7 به ساشا بارون کوهن (Sacha Baron Cohen) و ادی ردمین (Eddie Redmayne) پیوست. آن دو به ترتیب نقش ابی هافمن (Abbie Hoffman) و تام هایدن (Tom Hayden) را بازی می‌کنند.

ماجورز فارق‌التحصیل از Yale School of Drama با مدرک MFA در بازیگری است. او بورسیه تحصیلی Lloyd Richards و Jerome L. Green را دریافت کرده و برنده‌ی جایزه‌ی سال ۲۰۱۵ مسابقات هنری اجتماعی-ملی بوده است. اولین حضورش در تلویزیون در فوریه سال ۲۰۱۷ رقم خورد و در مینی سریال When We Rise از شبکه‌ی ABC بازی کرد.

حضور بعدی میجورز نقشی در مقابل جورن اسمولت-بل (Jurnee Smollett-Bell) در درام Lovecraft Country از HBO ساخته‌ی جوردن پیل (Jordan Peele) است. این سریال شخصیت ماجورز را در سال ۱۹۵۰ و در آمریکا دنبال می‌کند. پروژه‌ی دیگر او Jungleland از مکس وینکلر (Max Winkler) در کنار چارلی هونام (Charlie Hunnam) و جک او کونل (Jack O’Connell) و جسیکا باردن (Jessica Barden) است.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.